~Stefan Salvatore~
Elindultunk és egész végig csönd volt nézelödtünk közben mikor a kórházhoz értünk fel löktek minket az ajtónál mert egy beteget vittek.
Lia elesett és mögötte is jöttek emberek de hirtelen olyan gyorsan felállt és nem értettem.
Aztán valami vagy valaki elkezdte húzni be a kórházba.
-Segíts!-üvöltötte. Utána futottam és be húzta egy kor terembe és be zárták.
Leszedte állcáját és Ryna Cruz volt az a vámpírőlő.
Fel rakta infúzióra és Lia síkitozott. Megpróbáltam kinyitni de verbánás volt a kilincs. Be akartam törni de az egész tele volt vele.
Láttam próbálta hívni a krákent de messze voltunk a tengertől.
Körbe néztem és megfogtam egy széket és az üveghez vágtam ami ki tört de evvel nem hallatán előre mert csak jobban hallotam ahogy síkit.
-Mindjárt jövök!-mondtam és gyorsan a hajóhoz futottam.~Lia Sparrow~
-Miért engem bántasz hiszen nem vagyok vámpír!-üvöltöttem.
Nevetve rám nézett.
-Ha Stefant nem tudom elkapni akkor neki fontos embert kapom el hogy fel adja! A verbéna tele bán olyan szerekkel ami a boszikra sem hat túl jól!-mondta és megpöckölte a véres zacskót.
Ezután lassan keszdtem elveszíteni az eszméletem.~Stefan Salvatore~
A hajóra futottam és Emile szobáját be céloztam és megálltam egy perce mert hallotam valamit.
-Ez komoly?-kérdeztem.
-Stefan húzz el!-mondta Damon.
-Ryna elkapta a Liát!-szóltam be hangosan.
Damon félmesztelenül jött ki.
-Hogy mi?-kérdezte.
-És te ott hagytad?-kérdezte Emile.
-Nem volt jobb ötletem tele van az egész verbénával!-mondtam.
-Ki hozzod az ingem?-kérdezte Damon Emile csak hümögött.
-Kapjuk el a ribancot!-mondta Damon és Emile fel öltöztöt és csetintett és eltűnt. Ebben a pillanatban futottunk.
A sárkány peddig feletünk repült.Mikor be értünk Emile bent próbálkozott de valami el gyengítette. Leült és lihegve vette a levegőt.
Damonnel próbáltunk be rúgni az ajtót de helyete a cipőnk égette a talpunk.
-Nem hiszem el mit tegyünk?-kérdeztem és egy nagy robbanásra lettünk figyelmesek. Egyből az ajtóra néztem ès a sárkány le rombolta a tetőt.
Lővelt ki még pár tűzgolyót a szájából és Ryna eltűnt erre a verbénás kör megszűnt és be futottam Liáért le téptem róla az infuziot és felkaptam és kimentünk.Leraktam egy padra és megnéztem hogy lélegzik de nagyon lassan.
-Emile meg tudod gyógyítani?-kérdeztem és melém állt.
-Stefan........vért vesztett és én azt nem tudom pótolni de rakjuk fel infuzióra az segit.
-Nem akarok közben szólni de a kórház le lett rombolva és az emberek mintha nem látnának minket!-mondta Damon.
-Szerezzünk vért és adjuk be neki mi!-mondtam.
-Ahoz egy nővér kell!-mondta Emile és sóhajtott.
-Van egy ötletem de nem tart sokáig a hatás!-mondta Emile.
-Mond mi az!-mondtam.
-Tudok egy varázsigét ami 24 óráig életben tartja de nem fog rá emlékezni hogy mi történt de miután lejár megint ebbe az állapotba kerül!-mondta Emile.
-Csináld!-mordultam rá.
-Jól van!-mondta Emile becsukta a szemét.
Kezét maga elé tartotta. Egy kék láng lebegett a kezében és egy gyors mozdulattal Liára szórta.
Damon lefagyva figyelte Emilet.
Lia kinyitotta szemét hunyorgott és segítettem neki fel ülni.
-Mit keresünk itt?-kérdezte és fogta a fejét. Mielőtt megszólalhatam volna Emile közbe vágott.
-Semmi csak lefelüdtél itt pihenni egy kicsit!-mondta Emile és szúros szemmel nézett rám.
-Indjulunk!-mondtam és felsegítettem de a szóritása meghaladta az én erőmet sokkal erősebb volt mint valaha.
Elindultunk és a sárkány le ereszkedett melénk. Megáltunk és Lia le gugolt melé és megfogta a fejét.~Lia Sparrow~
Mordult egyett oldalra néztem és kalózok áltak elöttünk.
-Jó napot segíthetek!-álltam fel és kedvesen mosolyogtam.
-Ööö Bob tiszt vagyok ő meg itt Hanz és a kalóztanács küldött!-mondta Bob.
-Mit mondtak?-kérdeztem még mindig mosolyogva.
-Ma este a tudjuk hol!-mondta Bob.
-Ohh igen értem rendben!-mondtam-De ha megbocsájtanak most menénk sok a dolgunk!-mosolyogtam és megpaskoltam a vállát és arrébb mentünk.~Emile Watson~
Stefan melém sétált.
-Ez meg mi volt?-kérdezte.
-Szerintem a bűbáj hatása!-mondtam.
-És így kell a izé tanács elé állnia?-kérdezte félve.
-Kalóz és igen úgy látszik.....miért van jobb ötleted?-kérdeztem.
Damon hátra nézett és ő is melém sétált.
-Nekem van egy ötletem de Stefannak nem tetszene!-mondta.
-Biztos hogy nem!!-mondta ingerülten.
-Micsoda?-kérdeztem.
-Ha nem hát nem!-mondta Damon és előre sétált kacérosan.
-Stefan mi az??-kérdeztem én is ingerülten.
-Nem és kész akkor beszélsz helyette te!-mondta.
-Bárcsak de mivel ő a kapitány ezért neki kell!-mondtam.
-Akkor mondjuk azt hogy te vagy!-mondtam.
-Szerinted ha én oda állok közben mögöttem Lia Sparrow akiről mindenki tudja hogy ő a leggyorsabb hajó KAPITÁNYA szerinted elhiszik?-kérdeztem.
-ohh!-mondta Stefan.
Oda értünk a hajóhoz fel másztunk és felhúztam a horgonyt és kimentünk az öbölből vér nélkül.Folyt.köv.
ESTÁS LEYENDO
•Karib-tenger kalózai a folytatás!•
AventuraNevem Lia Sparrow és apám Jack Sparrow nagyon sok kaland van úgyhogy ha az összes filmet láttad akkor ez neked való! Hozzáadott film/sorozat: Vámpírnaplók Kezdés:2017.12.27.⏰ (Az első 5 rész nem lett a legjobb de utána be indul és élvezettesé válik...