03

762 64 0
                                    

Termin de mancat si ma gandesc sa explorez putin casa asta. Ies din camera si... woow! Lux ce sa mai. Holul lung cu pereti de culoarea oului ma intampina. Vad multe usi, dar am zis sa nu intru ca cine stie ce gasesc. Cobor scarile si ajung la alt etaj. Este asemanator cu cel de susu doar ca aici se afla si un balcon si picturi celebre pe pereti. Cobor mai departe scarile si ajung la parter. Sper. Vad o usa care cred ca duce spre bucatarie. Alta in care se afla un libing mare si spatios si altul care duce catre o baie frunos mobilata.

Ies in gradina si raman uimit. Flori de toate culorile, un leagan numai bun pentru a citi o carte si o piscina mai mare decat camera in care m-am trezit.

Vad o persoana stand pe legan. Se uita la mine si cand ma vede vine la mine.

- Te-ai trezit. Taehyung ti-a dat de mancare?

Tipul asta e putin mai scund decat mine. Dar este frumos. Parul blond si ochii negri care stalugesc in soare si busele carnoase si rozalii.

- Amm... cine esti? De ce sunt aici?

- Eu sunt Jimin. Dar pe tru tine Stapane. Inteles?

- Da... stapane.

- Si gunoiul ala de Taehyung nu ti-a spus?

- B..Ba da.

Nu imi vine sa cred cum l-a numit pe Taehyung. Ce om. Acum chiar il cred pe Tae cand a spus ca il pedepseste. Ma intreb oare cum... nu cred ca vreau sa aflu

Bunaa!! Cu inima franta l-am numit pe Tae gunoi. Imi plange sufletul!!

:((((

VA PUP!!

Love Yourself | VkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum