08

548 47 5
                                    

Cum? Cum este posibil? El nu trebuia sa fie aici? Jimin... s-a intors mai devreme!

- Ah... Jungkook! Ce surpriza!

- Nu trebuia sa vii maine?

- Ba da, dar plec maine si nu vin o saptamana. Sper sa nu imi distrugeti casa pana ma intorc. Totusi nu este murdar aici. Se pare ca ati fost cuminti. Dar de data asta am pofta de a fi satisfacut de catre tine Jungkookie! spune in mod ironic.

Inghit in sec si ma pregstesc fizic si moral pentru ce o sa se intample.

- D..da, stapane.

- Bun... vino cu mine!

Cobor niste scari care cred ca duc la subsol. Jimin deschide o usa. Vad biciuri, jucatii sexuale, un pat si un dulap mai mare decat mine. Inghit dinou in sec si inchid ochii. Simt cum ma impinge in pat si imi leaga mainile.

Simt cum ma dezbraca usor si senzual. Sunt total infricosat. Da doamne sa fie mai bland cu mine.

TAEHYUNG

Stiu ca Jimin s-a intors acasa pentru ca i-am auzit vocea. I-am auzit-o si pe cea a lui Kookie. Cand am dat sa cobor nu mai era nimeni, dar am auzit o usa trantita. Era usa de la camera de tortura a lui Jimin. Sau camera de satisfactie pentru el. Nu stiu ce sa fac caci am promis lui Kookie ca o sa il protejez de orice! Nu stiu cum voi face asta!

Taaadaaa!!! Rugati-va ca maine sa postez! Trebuia sa mergem la bunica mea, dar s-a anulat si mergem poimaine. Asa ca... am ceva mai mult timp liber!

Sper ca va placea cartea cgiar daca mie mi se pare un kkt. Si am sters capitolul special pentru ca... s
Am facut un calcul... cam cat timp liber maine am si mi-au iesit vreo... 5-6 ore 😂

Deci maine v- a aparea capitolul special si alte capitole!!

Baybay

Love Yourself | VkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum