Ma doare capul foarte tare. Simt ca mor. Ce... ce s-a intamplat? Unde sunt? Cgiar am fost trimisi pe Pamant?
- Tae?
Aud o voce foarte somnoroasa, dar in acelasi timp foarte cunoscuta.
- Kookie? Ce s-a intamplat?
Imi aduc aminte de inele. Ma uit la mana dreapta ( mana pe care am pus inelul ) si vad un inel de aur cu un diamant negru.
- Tae, crezi ca suntem... acasa? Ma uit prin jur si imi vad patul pe care nu am apucat sa il fac. Deci sunt la mine in camera.
- Suntem acasa! tipa Tae si isi afiseaza zambetul patratos, specific lui.
- Crezi ca inele cgiar ne vor apara de rau?
- Eu cred. Totusi... cred ca ar trebui sa facem curat. Nu vreau ca Jimin sa se enerveze. Chiar daca acum... cu inele imi este mai putin frica.
- Este o idee buna!
- Ma duc lamine in camera. Ne vedem jos oeste o ora. Spune si imi face cu ochiul. Gestul lui Tae ma baga in sperieti, dar Tae e mai ciudatel de felul lui.
Ma apuc sa fac curatenie pein camera, cand deodata imi aduc aminte de femeia aia. Aa... Nu cred ca Jimin o sa fie foarte fericit.
Ma uit la ceas si observ ca deja a trecut o ora. Ce repede trece timpul. Cobor scarile si Tae era jos si se uita la TV.
- Ti-a luat ceva!
- Am pierdut notiunea timpului. Spun in timp ce imi frec ceafa.
Tae se apropie amenintator de mine. Ma dau cativa pasi in spate. Ma trantesc cu spatele de peretele rece. Acum chiar ca sunt prins in capcana.
Incepe sa ma sarute de buze. Agh!! Gustul ala de care nu ma voi satura niciodata! Buzele alea sexy! Tae pune mainile sub tricoul meu si il ridica. Imi pun mainile peste ale lui. Ma desprind de el si ii spun.
- Fii cuminte! Sa nu facem ravagii pana se intoarce Jimin.
A dat aprobator din cap si am ales sa ne uitam la un film. Am adormit repede amandoi.
Hihi ^_^
Baybay
Sec... stiu...
CITEȘTI
Love Yourself | Vkook
Short StoryO poveste care se învârte în jurul lui Jimin, Taehyung și Jungkook! începută: 28 decembrie 2017 editată: 20 aprilie 2022