08

320 25 0
                                    

JUNGKOOK

Oh, Taehyung, ce imi faci tu mie? M-am trezit, dar tu dormeai.Chipul tau angelic stralucea din cauza razelor de soare care patrundeau in camera. M-am uitat la verigheta si mi-am adus aminte de momentele frumoase petrecute impreuna.

Acum... am pierdut tot. Pana si iubirea vietii mele. Nu atiu cum o sa trec de obsacolul numit "Jimin" pentru ca tu nu cred ca o sa imi fi alaturi cu amnezia ta.

Ti-ai deschis ochii si te-ai uitat la mine. Am intors capul simtind cu lacrimi imi invadau ochii.

- J..Jungkook... * ai spus cu o voce ragusita * T..Te-am visat...

Mi-am intors capul si imi zambeai. Cat imi vine sa te sarut, sa te impratisez si sa iti spun "Te iubesc", dar momentan nu pot.

- C..Ce ai visat?

- Ah, pai este o poveste tare amuzanta! Inelul tau, ala, de la inger, a stralucit si ghici, ce! A aparut ingerul si mi-a povestit mai toata viata mea! Si, am visat cum ca eram fericiti... ca.... ma saruati si imi ziceai ca ma iubesti si...

- Taci! spun cu o voce joasa. Mi-am inghitit lacrimile care nu ezitau sa apara.

- Bine... aseara, doctorul mi-a spus ca azi dupa-amiaza o sa putem sa plecam... mi-a dat niste pastile.

- B..Bine.

Oare acel vis a fost un semn? O..oare o sa iti aduci aminte de mine? Mii de intrebari legate de tine imi treceau prin cap. Am decis sa mai dorm.

TAEHYUNG

Ma uitam la tine Jungkook. Nu stiu ce vedean la tine, dar tu vad ca vezi multe la mine. C..cum am putut sa fiu un gay in trecut?

Love Yourself | VkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum