Sunt imbracat in alb. Unde sunt? Tin minte doar ca m-am sinucis pentru Tae.
Vad ceva in lumina. Nu pot vedea foarte bine. Abia pot distinge ceva aici la cata lumina este aici!
TAE!!!
Alerg catre Tae si il iau in brate si il sarut. Buzele alea atat de dulci si de pufoase! Mi-au lipsit atat de mult!!
- Tae! spun cu lacrimi in ochi. Credeam ca te-am pierdut pentru totdeauna!
- Sunt cu tine, Kookie! Si eu credeam ca te-am pierdut! Te iubesc!
- Si eu pe tine! Sa nu ma mai sperii asa de tare! M-am sinucis pentru tine!
- E ok! STAI CE?Te-ai sinucis pentru mine? KOOKIE!!
- Nu pot trai fara tine! Plus ca Jimin se fa intoarce maine!
- Atat de repede trece timpul ?
Am inceput sa plang si sa-l strang si mai tare in brate. I-am udat camasa de un alb imaculat, dar nu ma opresc.
- Nu mai plange! Sunt cu tine si voi fi mereu!
M-am mai linistit.
- Cum scapam de aici? Intreb in speranta ca va stii.
- Nu stiu.
Deodata o lumina alba a aparut in fata noastra. Un inger cu aripi a aparut in fata noastra. C..ce se intampla?
- Voi! Ingerii decazuti!
- C..ce? Intreb in timp ce ma desprind de Tae.
- Veti fi trimisi pe Pamant. Doar ca regele mi-a zis sa va dau inelele astea, care va vor proteja de orice rau!
Mi-a dat un inel de aur cu un diamant negru. Al lui Tae este tot de aur, doar ca diamant este rosu.
- Acum plecati de aici!
O lumina alba mi-a invadat ochi.
TADAA!! Ce... Chiar sperati ca Tae s-a dus? As fi stricat cartea! Acum... este si putin SF! Daaaaaaar
MEH
Baybay!!
CITEȘTI
Love Yourself | Vkook
Short StoryO poveste care se învârte în jurul lui Jimin, Taehyung și Jungkook! începută: 28 decembrie 2017 editată: 20 aprilie 2022