O raza de soare ma trezeste, imi adu aminte de ce s-a intamplat seara trecuta si simt cum obrajii imi iau foc.
Ma ridic din pat, dar nu pot. Ceva ma strange de talie. Taehyung. Ce cauta el la mine in camera? Ma uit la fata lui. Doarme ca un copil de 6 ani. Este adorabil!
- Nu te mai holba atat! mormaie Taehyung. Cum de stia ca ma holbez la el cand el are ochii inchisi?
Ii deschide si se uita la mine.
- Neata! spune vesel.
- Neata! spun la fel de vesel.
- Ai dormit bine?
- De cat timp esti la mine in camera?
- Cam de cand ai adormit! spune si afiseaza un zambet patratos specifil lui. Chicotesc si el ma saruta pe frunte. De ce are asa de multa grija de mine?
- Hai sa facem baie! propune Tae cu un zambet mare si pervers.
- S..Sa facem? spun inrosindu-ma mai ceva ca un rac.
- Ce? Ti-e rusine?
Ma lasat fara vorbe. Ma ridica de pe pat in ma trage pana in baie. Baia asta are si cada, si dus. Incredibil.
Tae da drumul la apa si asteptam pana ce pe umble cada. Nu imi vine sa cred ca fac asta! Numai mie mi-e cald?!
***
Dupa minunata baie... ma imbrac si merg pana jos sa imi i-au ceva de mancare.
Intru in bucatarie si imi i-au un mar.Musc din el si plec la fel de repede cum am venit. Unde e Tae asta? Aud o usa care se inchide. Este usa de la subsol. Inghit tot ce aveam in gura. Urc repede scarile si ajung la mine in camera. Incui usa si incep sa plang. Jimin din nou s-a intors devreme? Daca, daca imi va face ceva dinou? Nu vreau sa mai traiesc acest iad! Macar il am pe Tae alaturi de mine.
Ehh... se putea si mai bine capitolul asta. A fost cam ( FOARTE ) sec.
Sper ca va place munca depusa!
Baybay
CITEȘTI
Love Yourself | Vkook
Short StoryO poveste care se învârte în jurul lui Jimin, Taehyung și Jungkook! începută: 28 decembrie 2017 editată: 20 aprilie 2022