09

586 52 3
                                    

JUNGKOOK

Ma trezesc la mine in camera. Ce sa intamplat? Imi aduc aminte ca am coborat cu Jimin intr-o camera...

Ma ridic din pat si ma duc la baie sa imi fac rutina zilnica.

Azi Jimin trebuie sa fie plecat o saptamana. Sper sa nu ne mai faca vizite surpriza. M-am saturat sa stau aici, dar decat in parc... mai bine aici.

Trebuie sa ma duc la Tae. De ce nu stiu nimic alceva decat faptul ca am fost la subsol cu Jimin?

Bat la usa de la camera lui Tae si aud un intra foarte somnoros.

Intru si il fad pe Tae care se freaca la ochi. Se pare ca si el abia s-a trezit.

-Tae... voiam sa te intreb... ce s-a intamplat cand Jimin m-a dus la subsol? Ma gandeam ca poate tu stii.

- Pai erai aproape dezbracat si Jimin te-a adormit. Eu am intrat in camera de tortura si am inceput sa ma cert cu Jimin. Am fost eu pedepsit.

- I..imi pare rau.

- Nu ai de ce. Plus ca am promis ca te voi proteja de orice.

- Dar, nu inteleg de ce ne face asta. Nu poate sa aiba femei?

- Nici eu nu stiu de ce ne face asta, dar lui ii place.

- Vreau sa scap de aici.

- Nu ai cum. Va trimite garzi, pe politie, pe oricine. Are totul la degetul mic.

Dupa spusele lui, Tae ma i-a in brate si ma saruta pe frunte. Ce prieten bun este. Ador sa ii simt parfumul si caldura corpului. Sper ca Jimin sa nu se mai intoarce.

Cam sec capitolul. Sper ca va place!

Baybay

Love Yourself | VkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum