Intru in dus si las picaturile de apa fierbinti sa imi cada pe corp. Ma spal cu gelul de dus cu miros de cirese si dupa ce ma clatesc ies din dus si ma duc sa ma imbrac. Afara stelele au aparut pe cer. Era un peisaj asa de frumos. Imi venea sa stau numai pe balcon si sa admir stelele.
Cobor jos si ma gandesc sa imi pun un film de comedie, caci ma plictisesc si nu am somn.
Tae coboara scarile si se indreapta spre mine
- Ce faci? ma intreaba vazand mormanele de casete pe care le aveam in maini si langa mine.
- Bine tu? Aleg un film de comedie si nu prea gasesc ceva interesant aici.
Dupa vreo o ora in care am cautat un fiml potrivit, ne-am facut comozi pe canapea. Tae s-a asezat pe pieptul meu si simt cum inima imi bate din ce in ce mai repede, obrajii imi ard si transpir.
Am dat drumul la film. Am adormit imediat.
***
Ma trezesc in camera mea. Ce ciudat... imi aduc bine aminte ca am dormit pe canapea cu... Tae... in... brate... mda...
Ma duc sa imi fac ceva de mancare si am o surpriza in fata ochilor.
Nu este posibil... C..Cum? Nu imi vine sa cred ...este...
Suapans...suspans... oare cine e? :)))
Sper ca va ajung atatea capitole! Chiar daca imi place muuult sa scriu. Mai vreti capitole?
CITEȘTI
Love Yourself | Vkook
Short StoryO poveste care se învârte în jurul lui Jimin, Taehyung și Jungkook! începută: 28 decembrie 2017 editată: 20 aprilie 2022