10

565 45 9
                                    

- Nu vrei sa mergem afara? Ne uitam la stele? spune Tae.

- Ok.

Accept propunerea lui Taehyung si iesim in gradina. Tae aseaza o patura pe iarba,ne asezam si incepem sa ne uitam la stele. Privelistea e minunata. Tae are idei geniale cand vine vorba de relaxare.

- Stii, esti un prieten bun. Adica... eu simt pentru tine ceva mai mult decat prietenie. rupe tacerea, Tae.

- Amm... si eu cred ca simt mai mult decat prietenie. Adica chiar esti grozav.

Tae se ridica in sezut. Ma ridic si eu nestiind ce sa fac. Ma uit in ochii lui Tae care sclipesc la fel ca stelele. Tae se uita si el in ochii mei dupa care se uita la buzele mele. Se apropie din ce in ce mai mult. Imi ia fata in palmele lui si se uita in ochii mei. Distanta dintre fetele noastre este mai mica decat un centimentru.

Buzele noastre se unesc intr-un sarut finut si delicat. Nu imi vine sa cred ce a facut. Simt fluturi in stomac. Imina sta sa imi sara din piept.

Ns despartim si Tae ma impratiseaza. Inca sunt in stare de soc. Raspund la imbratisare si Tae rupe dinou tacerea.

- Te iubesc, Jungkookie! spune chicotind.

Fiind hotarat sa imi impart sentimentele raspund si eu cu un "Si eu te iubesc" si stam imbratisasti si ne uitam la stele.

Acest moment a fost unul de neuitat pentru mine. Buzele lui Tae sunt mai dulci decat zaharul. As vrea sa le mai simt odata gustul.

Tae parca imi citeste gandurile. Ma mai saruta odata,dar sarutul asta a fost unul salbatic. Am savurat buzele lui Tae pana cand ne-am despartit.

- Hai in casa. spune si eu dau aprobator din cap.

Dupa ce strangem patura fiecare urca in camera lui. Este ora 10 noaptea si eu abia acum observ. Voi visa frumos asta noapte. Il iubesc pe Taehyung!

Taaadaaa!!! Va place? :)))

Sper ca va place ca de nu, sterg cartea. ;)

Vorbesc serios.

Baybay



Love Yourself | VkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum