Este ora 1 dimineata si eu nu pot sa dorm. Cineva ciocane la usa. Deschid usa si raman socat.
- Tae! avea rani pe fata si hainele ii erau rupte. Ce naiba s-a intamplat. Intra si aseaza-te canapea! Vin imediat!
Ma duc dupa trusa medicala. Ma asez langa Tae si incep sa ii curat ranile.
- Ce sa intamplat?
- Niste prosti m-au atacat pe starda.
- Nu te cred.
- Unde este femeia aia?
- A plecat.
- Ce bine! Sta acolo de 5 ani!
- De 5 ani??
- Este o poveste lunga.
Dupa ce i-am curatat ranile lui Tae, l-an trimis in camera lui si l-am pus sa isi faca o baie.
M-am dus la mine in camera si am aprins televizorul. Dupa jumatate de ora Tae intra la mine in camera. Este imbracat intr-o pereche de pantsloni negri de trening si eu tricou alb.
Se aseaza langa mine si ma saruta. Tot acei flururi in stomac isi fac aparitia. Adanceste sarutul, devenind unul salbatic.Pune mana sub tricoul meu si ma trezesc fara el. Isi scoate si el tricoul si ma saruta din nou la fel de salbatic. Coboara saruturile si incepe sa ma sarute pe gat, lasandu-mi niste amintiri. Gem de placere.
- T..Taehyung!
- Ma faci sa ma excit si mai tare cand imi gemi numele!
Fara sa imi dau seama, parca este un vrajitor, am ramas gol in fata lui si el la randul lui.
Mrrrr... Sper ca va place!!!!!!
Baybay!!!
CITEȘTI
Love Yourself | Vkook
Short StoryO poveste care se învârte în jurul lui Jimin, Taehyung și Jungkook! începută: 28 decembrie 2017 editată: 20 aprilie 2022