Chapter 3

55 10 3
                                    

Dia? Jeonghan? Waktu yang tepat sekali. Sa Ra mempamerkan wajah kesiannya kepada Jeonghan.

Jeonghan mendekati Mr Lee dan Sa Ra. Dengan lagak seperti hero, satu tumbukan padu dilepaskan tepat ke muka Mr Lee. Mr Lee mengerang kesakitan!

Jeonghan terus menarik Sa Ra agar berada di sampingnya. Tangan Sa Ra digenggam erat. Terkejut Sa Ra dibuatnya. Jeonghan sempat memberi signal mata untuk memberi tahu Sa Ra bahawa mereka perlu berlakon di hadapan Aunty dan Uncle Sa Ra. Sa Ra mengangguk tanda mengerti.

Jeonghan: Untuk pengetahuan semua, Sa Ra merupakan teman wanita saya.

Mr Lee,Aunty dan Uncle Kim termasuk Gyuri mempamerkan reaksi terkejut dan tidak percaya.

Jeonghan: Lagipun saya dengan Sa Ra dah pernah.......melakukan hubungan seperti suami isteri.

Buntang mata Sa Ra apabila mendengar ayat yang keluar daripada mulut Jeonghan. Ini dah lebih!

Gyuri: What? Sampai sejauh tu hubungan korang?

Aunty Kim: Betul apa yang kami dengar ni Sa Ra?

Sa Ra memandang Jeonghan sekilas sebelum menganggukkan kepalanya perlahan. Dah terlanjur berlakon, teruskan je lah!

Aunty Kim: Mulai hari ini, Aunty tak nak dah tengok muka kamu kat dalam rumah ni.

Sa Ra terkejut. Dia dihalau? Aku nak tidur kat mana? Aku nak makan apa? Arghhh! Semuanya gara-gara Jeonghan. Tak guna!

♥♥♥♥

Akhirnya Jeonghan munculkan dirinya selepas 15 minit berada di dalam shopping mall untuk membeli pakaian Sa Ra.

Sa Ra hanya menunggu Jeonghan di dalam kereta.

Beg plastik bertukar tangan. Sa Ra terus sahaja membongkar isi di dalam beg plastik tersebut kerana panasaran apa yang dibeli oleh Jeonghan untuk dirinya.

Baju lengan panjang.
Skinny jeans.
Tshirt 3 helai.
Tracksuit 3 helai.

Dan!!!!

Pakaian dalam.

Sa Ra memandang Jeonghan dengan pandangan sinis.

Jeonghan: Kenapa? Ada yang kurang ker?

Sa Ra menggeleng.

Sa Ra: Cukup.

Jeonghan: So? Kenapa tengok aku macam tu?

Sa Ra: Macam mana kau boleh tau saiz bra aku?

Gulp!

Jeonghan: Errrr... alaaa aku kan dah lama kawan dengan kau. Aku tau lah!

Sa Ra: Ouhh selama ni kau usha area-area sensitif aku lah? Macam tu?

Jeonghan: Hell no... Mana ada!

Sa Ra: Whatever!!! Aku memang tak puas hati dengan kau sekarang.

Jeonghan: Kenapa pula? Aku tolong kau kot.

Sa Ra: For that, I wanna thanks to you lah. Tapi, gara-gara kau juga aku dihalau dari rumah. Aku nak tidur kat mana?

Jeonghan: Rilex lah! Kau tidur kat apartment aku buat sementara waktu ni.

Sa Ra: Berdua?

Jeonghan: Habis tu?

Sa Ra: Sebilik?

Jeonghan: Nak sebilik ker?

Sa Ra: What??

Jeonghan: Kau tidur kat bilik aku. Aku tidur kat ruang tamu pun okay.

♥♥♥♥

Keesokan harinya, Sa Ra dan Jeonghan menikmati Nasi Goreng Kimchi yang dimasak oleh maid Jeonghan yang berusia dalam lingkungan 50 tahun.

Jeonghan: Sa Ra, lain kali kalau nak tidur tu kunci lah pintu.

Sa Ra: Apasal pulak?

Jeonghan: Saja je cakap. Aku ni lelaki tau. Ada masanya tak boleh kawal nafsu.

Sa Ra: What do you mean about that Mr Yoon?

Jeonghan: Emmm... Kau tidur memang tak pakai seluar eh?

Gulp!!! Sa Ra pura pura menunjukkan reaksi wajah yang tenang.

Jeonghan: That's why aku cakap. Kalau nak tidur kunci pintu. Dah lah aku nak mandi dulu.

Sa Ra hanya tersenyum sumbing mendengar apa yang disampaikan oleh Jeonghan sebentar tadi.

'Bodohlah kau ni Sa Ra! Kau ni kat rumah Jeonghan bukan rumah aunty kau!'

Tiba-tiba Sa Ra terdengar seperti orang berbual di tandas....

' Ya cik puan. Ada seorang perempuan yang dia bawa kat sini semalam. Tapi saya tak tau siapa perempuan tu. Mereka kelihatan sangat mesra cik puan! '

Cik Puan? Siapa Cik Puan?

TO BE CONTINUED♥

YAY! It is chapter 3 already. Stay tuned for the next chapter!

Don't forget to vote and comment!

Lots of love from me!

Naughty Young Bride!Where stories live. Discover now