Selepas seminggu Jeonghan dan Sa Ra berada di rumah Mr Yoon akhirnya mereka kembali ke apartment untuk menjalani rutin-rutin harian bersama. Mereka telah pun ke airport menghantar eomma dan appa mereka yang berangkat ke Jepun selama sebulan.
Jeonghan: Sayang....
Sa Ra: Ya?
Jeonghan: Barang dapur dah habis lah. Ahjumma ada pesan tadi kat saya. Awak nak tak kita keluar kejap lagi?
Sa Ra: Lah ye ke.. Boleh je. Hehehe. Tapi saya nak mandi dulu lah. Nak rehat kejap. Boleh tak awak tunggu?
Jeonghan: Sure my dear. Saya nak ke ruang tamu jap. Nak tengok tv. Awak rehat lah masuk bilik.
Sa Ra: Alright my boss!!
Jeonghan tersenyum kecil melihat tingkah laku isterinya yang comel itu.
♥♥♥♥♥
Setelah selesai membeli barang dapur, mereka terus menuju ke kawasan parking.
Satu persatu beg plastik berisi barang dapur dimasukkan ke dalam kereta.
Jeonghan: Ok nice! Sayang tunggu kejap kat sini boleh tak? Jangan ke mana-mana. Saya nak ke toilet jap.
Sa Ra: Okay.. Jangan lama-lama tau.
Sementara itu, Sa Ra memerhatikan kawasan parking itu dengan fikiran yang kosong. Dia ralit memerhatikan jam tangannya. ' Aishh mana dia ni. Dah 10 minit dah ni. Takkan dia tengah berak kot? '
Sa Ra tetap menanti Jeonghan dengan sabar. Cappucino kegemarannya diteguk perlahan. Matanya liar memerhatikan kawasan tersebut.
Tiba-tiba sebuah Van besar berwarna hitam berhenti tepat di hadapannya. Hati Sa Ra mulai tidak keruan. Fikirannya sudah bercelaru. Dia mula berasa takut. Apatah lagi melihat seorang lelaki berbadan tegap dan sasa yang baru sahaja keluar daripada kereta itu. Lelaki itu melihatnya dengan sinis sebelum membuka pintu satu lagi.
Melopong mulut Sa Ra apabila melihat lelaki yang baru sahaja keluar daripada perut kereta itu. Mr Kim? Ya Tuhan. Mana Jeonghan ni. Menggigil seluruh tubuh Sa Ra apabila melihat renungan tajam Mr Kim kepadanya.
Perlahan-lahan Mr Kim mendekati Sa Ra. Kaki Sa Ra menjadi keras kerana tidak tahu hendak lari ke mana kerana semua ruangan di dalam kawasan parking itu telah dikepung oleh orang-orang Mr Kim.
Mr Kim: Long time no see my dearest Sa Ra. Hahahahahahahaha.
Sungguh sinis bunyi ketawa itu. Sa Ra sudah memikirkan hal yang bakal akan terjadi kepada dirinya. Pesanan-pesanan yang pernah dihantar oleh Mr Lee telah membuatkan hatinya berdegup kencang. Takut.
'Jeonghan,where are you? Saya takut'
Sa Ra: Apa yang Mr Lee nak dari saya?
Mr Lee: Mestilah aku nak kau Sa Ra. Kau sepatutnya jadi milik aku. Bukan budak hingusan tu.
Mr Lee ralit memerhatikan tubuh Sa Ra dari atas hingga ke bawah. Nafsu tuanya bergelora.
YOU ARE READING
Naughty Young Bride!
FanfictionWe never wanted to be married, but we are already in love!