Chapter 4

52 10 2
                                    


Jeonghan meraup wajahnya. 'Ini tak boleh jadi. Aku kena protect dia' Pesanan ringkas yang baru masuk benar benar mencabar emosinya.

Dia kena bertindak lebih awal. Kalau tidak, mungkin dia akan menyesal seumur hidup. Ya! Dia perlu korbankan segalanya.

Dia meneliti setiap gambar yang tergantung di dalam bilik peribadinya itu. Tiada seorang pun yang boleh masuk ke dalam bilik ini kecuali Dia dan dirinya.

Cepat-cepat Jeonghan keluar daripada bilik itu sebelum ketahuan oleh Sa Ra. Pintu bilik itu ditutup lalu dikunci.

Jeonghan terus melangkah ke ruang tamu untuk mencari Sa Ra. Namun, yang dicari tiada. Eh eh mana pula perempuan ni.

♥♥♥♥

Sedang asyik Sa Ra membaca buku, kedengaran bunyi riuh di ruang tamu. Dia menutup buku itu perlahan lalu berjalan menuju ke pintu. Belum sempat Sa Ra memulas tombol pintu tersebut, Jeonghan telah pun masuk ke dalam bilik itu lalu menguncinya.

Jeonghan: Look, Sa Ra. I know this is nonsense but we should get married!

Sa Ra: What? Kahwin? Kau mengarut apa ni Jeonghan? Aku tak faham.

Jeonghan: Aku terlanjur kata dengan eomma dan appa aku tadi kat rumah.

Sa Ra: Wei kau cakap apa ni dengan diorang sampai nak kahwin bagai? Kau gila ke apa? Kau tau tak yang kita ni nak masuk U? Tak kan kita nak kahwin kot.

Jeonghan: Nanti aku cerita kat kau ehh. Not now. But we should get....

Tok tok tok! Kedengaran pintu bilik Jeonghan diketuk dari luar.

Mrs Yoon: Apa yang lama sangat kat bilik tu Jeonghan? Cepatlah kenalkan eomma dengan dia.

Sa Ra terkejut mendengar suara eomma Jeonghan lalu memandang Jeonghan seperti anak kucing mencari ibunya nak menyusu.

Jeonghan: Kau rilex je. Eomma appa aku sporting. Jom kita keluar.

Jeonghan menarik tangan Sa Ra lalu keluar daripada bilik itu dan terus menuju ke ruang tamu.

♥♥♥♥

Semua mata memandang ke arah Sa Ra. Sa Ra hanya mampu tertunduk melihat lantai. Tidak berani bertentangan mata dengan eomma dan appa Jeonghan.

Mr Yoon: So inilah perempuan yang berhasil memikat hati anak daddy sampai tak boleh kawal hati dan perasaan hmm?

Jeonghan: Yup appa! She's not bad,right?

Mrs Yoon: She'so pretty! Muka bujur sirih, hidung mancung, mulut seksi. Everything inch of her is just so perfect! I like her!

Kembang kempis hidung Sa Ra apabila dipuji seperti itu. Tapi yang pelik kenapa diorang buat rilex je ehh? Diorang tak terkejut ker anak lelaki diorang ni tetiba nak kahwin?

Mr Yoon: Well... Anak lelaki saya ni dah tergila-gilakan dengan awak Sa Ra. Memandangkan both of you pun dah suka sama suka, why not kita adakan majlis tu minggu depan?

Naughty Young Bride!Where stories live. Discover now