Tanışma

1.1K 42 2
                                    

1 saat sonra eve dönmüştük.Ben hemen duş alıp televizyonu açtım.Televizyon izlemeyi çok seviyorum.

~

Televizyon izlerken uyuya kalmışım uyandığımda saat 21:48'di.Hemen yatağıma yattım ve uyudum

~

Saatim çaldı ve uyandım.Gözlerimi ovuşturarak banyoya gittim.Yüzümü yıkarken telefonum çaldı.Yüzümü kurulayıp telefonu açtım.Arayan Francesca'ydı.

"Alo Fran"

"Vilu dün Marco'nun yanına gidememiştik ya bugün götüreceğim seni olur mu?"

"Tabii ki olur"

"Tamam 2 saat sonra Çiçek Park'ında"

"Görüşürüz"

"Görüşürüz"dedi ve kapattım.

Mutfağa indim ve mutfak dolabından Nutella'yı aldım.Sonra çekmeceden ekmeği aldım ve ekmeğe Nutella sürdüm ve yedim.

~

Yemekten sonra dişlerimi fırçaladım ve Francesca'nın dediği yere yani Çiçek Parkı'na gittim.Francesca orada bir erkekle beni bekliyordu sanıyorum ki o Marco.

~

Koşa koşa yanlarına gittim ve "Merhaba Francesca ve Marco" dedim

"Merhaba"dedi Fran

"Eee beni tanıştırmayacak mısın Marco ile?"

"Haa evet !Bu Marco sevgilim ve çok tatlıdır."

"Marco evet senin hakkında herşeyi öğrendim gidebilirsin"dedim

"Fran hayatım görüşürüz"dedi Marco

"Görüşürüz!"dedi Francesca ve gitti Marco.

"Eee seni ne kadar çok seviyor"dedim

"Çok"dedi

"Ne kadar çok güzel gözüküyorsunuz.Siz mükemmel şekilde uyumlusunuz."

"Ah Vilu!Teşekkürler"

"Aaa gerçeği söyleyincede teşekkür edilir miymiş hiç!"

"Doğru söylüyorsun"dedi ve gülerek yolumuza devam ettik.

Yazar Notu;

Yeni bölüm yarın gelir upuzuuun yazacağım söz veriyorum en uzun bölümü yazacağım !Çok güzel olacak :)Sizleri çok seviyorum ! Sınır yarın çok uzun bölüm geleceği için bugün de kısa olduğu için 5 beğeni 2 yorum :)

Geriye DönüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin