Çiçek Parkı/Öpücük

942 39 1
                                    

Çiçek Parkına geldiğimizde hemen o kırmızı yapraklı güzel ağacın altındaki banka koştum.Nasıl boş olabilir?!Her zaman biri orada oturur.

Leon oturduğum yere yaklaşarak 

"Hazır mısın?"dedi

"Niçin?"

"Seni öpmem için""

"Hazır değilim.Daha çok erken değil mi?"

"Hadi ama Vilu, seni daha önce öpmüştüm."

"Ama o farklı."

"Değil."

"Bak Leon böyle davranacaksan hiç birlikte olmamalıyız."

"Peki."

"Gitmeliyiz bence"

"Bencede çok iyi olur"

"Hadi gidelim"dedim ve kalkıp gittik.

~

Leon beni evime bıraktı.Bende hemen salondaki koltuğa attım kendimi ve olanları düşünmeye başladım.Neden onu öpmem gerektiğini düşünüyorum?Onu öpmeliydim.Böyle düşünmemeliyim.Deli miyim ne?Başımıza feminist çıkacağım o olacak.İlk fırsatta Leon'u öpmeliyim.

~

Yemek yedikten sonra hemen gittim yatağa uyudum.Yarın ayakkabı alacağım.Ayakkabım yok!Sonra neden Vilu ,Camila'nın düğününe yalın ayak çıktı.

~

Sabah hemen uyandım.Kendime peynirli omlet yaptım.Ve yedim.Çok seviyorum peynirli omleti.

Peynirli omletim bittikten sonra hemen giyindim ve ayakkabıcıya gittim.Imm düşünmem lazım sizcede buraya Leon'u çağırmalıyım değil mi?Bencede

Hemen Leon'u aradım.

"Alo Leon"

"Vilu,ne oldu?"

"Carrefour'un karşısındaki ayakkabıcıya gelir misin?"

"Niye?"

"Camila'nın düğünü için ayakkabı seçiyorum.Karar vermektede çok zorlanırım.Bilirsin benim ikilemlerimi"

"Tamam geliyorum"dedi ve kapattı.

Bende hemen birkaç ayakkabı seçtim sırayla denemeye başladım.En sonuncuyu denerken Leon geldi.Bu kadar yavaş mıyım ya hu!

"Leon hoşgeldin"

"Hani ikilemdi, burada bir sürü ayakkabı var."

"Seni aradığımda ikilemdi.Şimdi altılem."dedim ve gülmeye başladık.

"Peki, bence şu güzel hadi şunu alda gidelim."

"Bu kadar basit mi sanıyorsun?"

"Evet?"

"Bencede güzelmiş hadi alalım."dedim ve kasaya ilerledim.Tam çantadan cüzdanımı ararken Leon parasını ödemeye çalışıyordu.

"İzin verde ben ödeyeyim"dedi

"Ah saçmalama ama!Bu kaçıncı ödeyişin?Kendimi tam bir ezik hissediyorum!"

"Vilu ne alaka?Ben seni seviyorum ve insanlar sevdiği kişinin cüzdanından para çıkartmak istemez!"

"Leooon!"

"Bu son lütfen"

"Tamam!Bu son"dedim ve ödemesine izin verdim.

"Eee burdan sonra ne yapıyoruz?"

"Bilmem?"

"İstersen bana gidelim?Sen hiç bana gelmedin"

"Evet çok merak ediyorum."dedim ve arabaya binerek ayakkabıcıdan uzaklaştık.

~

Leon'un evi 2 katlı bahçesi olan, gayet şirin bir evdi.

"Leoon, annenler ile mi yaşıyorsun hâlâ?"Anneleriyle yaşıyorsa onu öpemem.Ya annesi gelirse?!

"Yok, onlar ile yaşamıyorum.Zaten onlar burada yaşamıyorlar."

"İyimiş."

"İçeriye geçelim mi?"

"Peki, olur"dedi ve içeriye geçtik.Kapı salona açılıyordu ve baya geniş bir salon vardı.

"Hey!Burası çok harika!"dedim

"Yeni taşındım.Eski evim berbattı.Hâlâ eksikleri var evin."

"Evi dolaştırmak ister misin?"

"Tabii tabii"dedi ve koluma girerek üst kata çıktık.

~

Üst katta baya oda vardı.Holde ben kapılara bakakaldım."İstiyorsan ilk olarak banyoları gösteriyim?"dedi Leon.

"Hıhı olur"dedim ve banyonun kapısını açtı.Banyo gayet güzeldi ne beklersiniz ki?Banyo banyodur.Ondan sonra mutfağa götürdü beni.Burası cidden harikaydı.Banyodan birşey bekleyemeyiz ama mutfak iyidir.

"Sen bana burada yemekler pişirirsin artık."

"Neden olmasın?"dedim ve rastgele bir kapı açtım.Şansıma çalışma odası gibi bir yer çıktı, bilgisayarlar birde çalışma masası gibi birşey vardı.Oda çok boştu anlayacağınız.Sonra tekrardan rastgele bir kapı açtım.Bu sefer şansıma misafir odası gibi birşey çıktı.Tek yatak masa birde koltuk vardı.Kesinlikle misafir odasıydı.

 Bu sefer Leon bir kapı açtı ve dediki;

"Son durak"

"Aynen başka kapı kalmadı, bu senin odan değil mi?"

"Evet benim odam, açmadığımız bir kapı daha var ama o da misafir odası gibi birşey."

"Çok güzelmiş."

"Hahaha teşekkürler.Burada takılalım mı?"Hahaha yürü be Vilu kim tutar seni burada Leonu öpmen lazım.

"Olur."dedi ve onun yatağının ucuna oturdum ve odayı izlemeye başladım.Çok hoş bir odaydı.Leon yanıma geldi ve oturdu.

"Nasıl beğendin mi odayı."

"Beğendiğimi söylemiştim."dedim ve ona yaklaşmaya başladım.Hadi Vilu hadi.

Sonunda o hızlıca bana doğru geldi ve dudağımı öptü.Vay be bu kadar kolay olacağını bilmiyordum.

---------------------------------------------------------------------------------------

Şimdi size bir açıklama yapayım.2 farklı öpme şekli vardır.

Yanaktan Öpme; Kişinin seni sevdiğini belirtir ama daha o kadarda değil yani sevgili olamayız  ama seni seviyorum öpüşü.

Dudaktan Öpme;Kesinlikle seni seviyorum ve sevgili olalım.

Ve Leon beni dudağımdan öptü.Kesinlikle beni sevgilisi gibi seviyor ki zaten öyleyiz.

---------------------------------------------------------------------------------------

Yazar Notu;

Yeni bölüm ve yeni bölüm!Leonetta ile adım adım.Artık sonuna kadar Leonetta olacak sanıyorsanız yanılıyorsunuz.Artık şöyle bir işlem alacağım her bölüm sonunda yoruma gelecek bölüm ile ilgili soracağınızı sorun.Ama saçma birşey ise cevaplamıyorum.Her sorunun cevabını gelecek bölümün sonunda vereceğim ;)

Geriye DönüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin