Şarkı yazmak istiyorum.Aklımda harika sözler var.Acaba Stüdyo 21 açık mıdır?Ama yaz tatilindeyiz!Yaz tatilinde açık olmaz ki.En iyisi pastel boya ile A4 kağıdına yazayım.Nee normal kalemim yok!!
"Geriye dönmem küsüm hatalarıma,
Daha mutluyum ben" ımm ne yazmalıyım?Arkadaşlarımla?Müzikle?Dostlarla?Şarkılarla?Yeteneğimle?Geleceğimle?
Pekâlâ en iyi 'Arkadaşlarımla' oluyor.Şimdi nakarat bu olsa melodi tamam.Geriye diğer sözler gerekiyor.Ama anlamsız kelimelerden başka düşünemiyorum.Bu şarkı arkadaşlar anlamında ve kendi hayatımı anlatmalı
"Geriye dönmem küsüm hatalarıma,
Daha mutluyum ben arkadaşlarımla"
"Ben böyleyim her zaman,
Ben böyleyim geriye dönemem ben, geriye dönemem ben!"
Yok yok ben yazmayacağım bu şarkıyı dedim ve dosyama koyup dolabın altına koydum.Heh burda güvende!
Şimdii ne yapalım acıktım!Saatte epey geç olmuş.Neredeyse bir öğlenimi yemiş saat 14:00'da başladım 18:00 olmuş! 4 saat mi!?
~
Hemen bir makarna yedim.Hiiç uğraşamam.
~
Yemeği bitirdikten sonra hemen tabletimi açtım.İnstagram'a girdim ve şu 15 saniyelik videolardan çektim.Videonun konusu şarkımdı.#KısaŞarkı diye etiket yaptım.Acaba ne diyecekler.Şimdiden tahmin edebiliyorum"Berbat!" "Rezalet" "Sen şarkı yazma bence:/" "Iyk şarkı zevkime şeettin"
Ama olsuuun!Bu yorumlar beni kıskandıkları anlamına gelir.Acaba Leon ne der.Bence birşey demez çünkü ben mesafe koydum.
~
Sabah uyandım ve krep yapmaya karar verdim.Krebi yapıp yedikten sonra o güzel ağacın olduğu parka gitmeye karar verdim.Belki orada şarkıma sözler bulabilirim.Bu yüzden gitarımıda alacağım.
~
Parka gittiğimde gözüme çarpan ilk şey benim bankıma biri oturmuş.Imm Leon'a benzemiyor mu o?!Ve yanındaki kız kim!!Bir planım var sanırım.
Leon'un ve o kızın yanına giderek saati sordum.Ve şaşkınca "Leon?!?!?!"dedim.Benden oyuncu olur be!Böylece hem kızın yüzünü gördüm hemde beni unutmamasını sağladım.
~
Yazar Notu;
Lalalala napıyonuz konuk oyuncu işi için bölümü kısa kestim.Bu Viluyla o kız birlik olacak!Ehehehe ama araba kazasından ölüyo yazık yavrum :(Neyse bölüm sorularını alıyım ?
Geçen Bölümün Sorusu;
-
-
Sınır 20 beğeni :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geriye Dönüş
Teen Fiction"Leon ile aramızda olanlar, sence aramızdaki aşk mı bu?"dedim Birden Leon belirdi ve dedi ki; "Eğer soruyorsan değil demektir."