Kuruduğunu anladığım kıyafetlerimi giyip çıktım.Sokakta ağlayarak yürüdüğümü fark eden biri olacak ki "Violetta" diye bağırdı.Şu an hiç burda olmasını istemediğim biriydi ; Ludmila!
"Ne var Ludmila?"dedim gözlerimi silerken
"Neden ağlıyorsun?İstersen bir yere oturarak konuşalım bunları"dedi ve yan taraftaki kafeye oturduk.
~
"Anlatır mısın artık neden ağladığını?"dedi Ludmila, açıkçası Ludmila'dan bu kadar insanlık beklemezdim, Francesca doğruyu söylüyormuş.
"Uzun hikaye."dedim
"Dinleyecek kadar uzun zamanım var."
"Ama benim anlatacak kadar uzun zamanım yok"dediğim sırada tam kalkacaktım ki Ludmila kolumdan tuttu.
"Herşeyi anlat bana!"dedi
"Pekâlâ, bugün Lunapark'a gittik Leon ile, sonra ben kustum Leon'un üzerine.Leon'da beni eve götürdü ben yıkandım(buraları anlatacak kadar samimi değiliz)Kıyafetlerim kusmuklu olduğu için bende Leon'un kıyafetlerinden birini giydim.Saçlarım ıslak üzerimde Leon'un bol tişörtü var, tam o sırada Leon'un annesi geldi yanlış anladı anlayacağın."dedim ve tekrar gözlerimi sildim
"Anlıyorum, herşeyi açıklamayı denedin mi?"dedi Ludmila
"Denemedim mi sanıyorsun!Elbette denedim!Lanet olası bunak beni dinlemedi bile!"
"Peki, derdinin çaresini bulamadım, ama bana anlatınca rahatladıysan ne mutlu bana!"dedi Ludmila
"Ben artık gitsem iyi olacak"dedim ve eve doğru yürüdüm.
~
Çantamı ve anahtarları koltuğa atıp başımı elime koydum, dakikalarca ağladığım için her yerim kızarmış olmalı, tıpkı bir patates gibi.
~
Ağladıktan sonra uyumak harika olmuyor mu, işte bende bunu uyguluyorum.En sevdiğim şey bu ağladıktan sonra uyumak.Bütün stresi sıkıntıyı alıp götürüyor.
~
Erken uyuduğum için 5'te uyandım.Bu saatlerde uyanmak!Bana göre değil ben 8-9 gibi uyanırım, 5 ne?!Tanrım tekrar uyumak istiyorum ama olmuyor!8'de uyumasaydım keşke...
~
Uzun sürelik uyumamazlıktan sonra nihayet uyumuştum.Uyandığımda pek fark yoktu çünkü saat 8'di
~
Biraz Facebook'ta takıldıktan sonra bugün benim doğum günüm olduğunu fark ettim 06.07.2014!Oley! Sonunda 1 yaş daha atlattım!20!!Acaba ne diyecekler?Ne aldılar bana acaba??Küçükken gün sayardım doğum günüme 23 gün var doğum günüme 22 gün derken doğum günüm olurdu.Babam hediye alırdı.Katıldığım tek gerçek doğum günü partisi 10 yaşımdayken olmuştu.Böyle doğum günü çocuğu bize hediye vermişti böyle küçük küçük kutularda, ben hediye vermedim o vermişti.Kâr, kârdır!
~
Francesca'nın yanına gittim, ama bugün doğum günüm olduğunu bile fark etmemişti!
Ondan sonra Leon'un yanına gittim ama pek fark yoktu!
En son olarak Camila'nın yanına gittim ama hiç bir şey değişik değildi!
Bari hatırlasaydınız da mutlu olurdum.
~
Hadi doğum günümü bilmeseydiniz amenna, ama doğum günümü biliyorsunuz.Defalarca hatırlatmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geriye Dönüş
Teen Fiction"Leon ile aramızda olanlar, sence aramızdaki aşk mı bu?"dedim Birden Leon belirdi ve dedi ki; "Eğer soruyorsan değil demektir."