Sabah zil sesiyle uyandım.Sabah sabah kimdi bu böyle!Sabahlığımı üzerime geçirip koşa koşa kapıyı açtım.Karşımda Olga'nın yanında gelen o yakışıklı çocuk vardı.
"Merhaba"dedim uykulu bakışlarla.
"Merhaba, ben Diego.Olga'nın oğluyum.Annem size börek vermemi istedi"dedi çocuk.Ve bana elindeki tabağı verdi.
"Ben sonra tabağı getiririm"dedim ve kapıyı kapattım.
Harika sabah kahvaltısında börek yiyeceğim!İnşallah Olga patatesli börek sevdiğimi unutmamıştır.
~
Yüzümü yıkayıp geldikten sonra hemen böreklere dadandım.Harika patatesliydi.Olga beni çok seviyor olmalı.Ama bu tabağı dolu götürmeliyim.Ayıp olur be.
~
Börekleri tıkındıktan sonra hemen pizza yapmaya karar verdim.Hem Olga'nın tabağını böyle götürürüm.
~
Gerekli şeyleri çıkardıktan sonra hemen yapmaya başladım
4 bardak unu büyük bir kaba koydum.Ortasını açtım ve orayada bir paket sulandırılmış kuru maya koydum.Sonra unlu yerlere tuz döktüm.Bir çay bardağı yağ dökdüm ve yoğurmaya başladım.Baktım böyle kuru olacak 1 bardak süt koydum ve kıvama gelmeye başladı.
30 dakika hamuru dinlendirdim ve üst malzemeleri koydum(sucuk, zeytin, domates, biber, mısır vb.)Hemen fırına koydum.Yaklaşık yarım saat sonra hazırdı.
Şimdi sıra bunu Olga'ya vermekteydi.Tabağı bir güzel temizledim ve içine pizza dilimlerini koydum.
~
Olga'nın evinin önüne geldim ve kapıyı çaldım.Açan Diego denen çocuktu.
"Merhaba, tabağı verecektim.Olga burda mı?"
"Annem burda değil.Ve ne gerek vardı tabak dolu getirmeye?"
"Ayıp olmasın diye olm"diyesim vardı ama şöyle dedim ; "Ben yapmıştımda getiriyim dedim"
"Teşekkürler.İçeriye geçmeye ne dersiniz?"
"Yok hayır işlerim var daha sonra görüşürüz"
"Görüşürüz"dedi ve kapıyı kapattı.Bu çocuğu hiç gözüm tutmadı fareye benziyor be!Ben yine Leon'umu seviyim.Hem hislerimizde karşılıklıymış ne güzel!
~
Kuaföre gittim ve randevu aldım.Ondan sonra Leon'un aile şirketine gittim.Tabii ki de Leon'u görmeye
~
Leon'un odasının kapısını çalarak içeriye girdim.
"Leon, sana birşey söylemem gerek"
"Söyle"
"Ben hislerimizin karşılıklı olduğunu öğrendim.Doğru mu bu?"
"Doğru.Sana nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum.Seni seviyorum Vilu"
"Bende seni"dedim ve sarıldık.
"Bir daha asla eskisi gibi olmayacak.Biz birlikteyken birbirimizi üzmeyeceğiz.Tamam mı?Çünkü birlikte değilken herkesi üzüyoruz."dedi
"Bende aynı şeyi söylemiştim."
"İşte ne kadar uyumlu olduğumuzun kanıtı"
"Hahaha!Evet, kesinlikle evet!"
"Birlikte bir yerlere gidelim mi?"
"Ama ilk önce şu takım elbiseden kurtul!"
"Peki."dedi ve gülmeye başladık.
"Hadi ilk durak sizin ev ikinci durak ise ımm şey hani birtane ağaç var yaprakları kıpkırmızı oraya!"
"Yaprakları kıpkırmızı ağaç dediğin park Çiçek Parkı"
"Ha işte ona gidelim"
~
Yazar Notu;
İşte Leonetta!Sonunda yani Vilu böyle olcan işte!Sınır Leonetta diye 10 beğeni 4 yorum :DBirde tarifi kendim hiçbiryere bakmadan yazdım.Yapabilirsiniz harika oluyor pizza söyliyeyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geriye Dönüş
Teen Fiction"Leon ile aramızda olanlar, sence aramızdaki aşk mı bu?"dedim Birden Leon belirdi ve dedi ki; "Eğer soruyorsan değil demektir."