Francesca Döndü

956 42 0
                                    

Sabah alarmımın iğrenç sesini duyarak uyandım.Hemen üzerimi giyindim ve mutfağa indim hemen ekmeğe Nutella sürdüm ve Nutella'lı ekmeği yiyerek kapıdan çıktım.Eminim ki iğrenç gözüküyorumdur.Bir taksi durdurdum ve Havaalanı'na gideceğiz dedim.yaklaşık 10 dakika sonra Havaalanı'na gelmiştik.Hemen taksiciye parasını ödeyerek Havaalanı'nın kapısına doğru koştum.Neyseki Francesca daha gelmemişti.Ama uçağının inmesine sadece 3 dakika vardı.Ben etrafıma bakarken "Viluuu"diye bir ses duydum.Arkama baktığımda bunun Francesca olduğunu gördüm ve hemen sarıldım.Geriye döndüğümde bile bu kadar uzun sarılmamıştık.

"Ayy nefes alamıyorum"dedim

"Bendeee"dedi Fran ve sarılmayı kestik

"Gidelim mi?"dedim

"Olur!"dedi

~

Biraz düşündükten sonra benim evime gelmeye karar verdik.Ve hemen benim evime gittik.

~

"Eee neler oldu Şili'de niye gittiniz" dedim.

"Ehehe Marco süpriz yapmak istemiş"

"Pekâlâ orada neler oldu?Aşkınızı bir seviye üste mi çıkardınız yoksa?!"

"Nasıl?"

"Anla işte!"

"Saçmalama Vilu!Ben öyle birşeye izin vermem!Zaten Şili'de Marco'nun arkadaşının otelinde kaldık.Ve sen sormadan söyleyeyim ayrı odalarda!"

"Eee nerelere gittiniz?"

"Hiiç!Orda burda dolaştık işte değişik birşey yoktu"

"Pastayı kaçırdın ama orda burda dolaştığın için"

"Nasıldı tadı?"

"İyi güzeldi.Leon'la yemek ayrı bir hoştu."

"Sen Leon'a aşıksın!"

"Hayır"

"Evet"

"Hayır"

"Evet"

"Hayır"

"Hayır"

"Evet"

"Hahaha!İtiraf ettin işte!"

"Lanet olsun!Ama sen beni kandırdın, haksızlık!"

"Banane itiraf ettin"

"Sen bunları boş verde.Dün Angie'yi gördüm!Bir kızı varmış ismide Maria annemin isimini vermiş!"

"Biliyordum kii"

"Niye bana söylemedin!"

"Kendin öğrenmeni istedim"

"Öyle olsun"

"Pekâlâ, birşeyler yapmak ister misin?"

"Hayır, canım istemiyor"

"Sana dondurma alayım mı?"

"Hayır, istemiyorum"

"Hadi ama Vilu sen dondurmayı çok seversin!"

"2 dakikadır sevmemeye başladım"

"Tamam o zaman ben gidiyorum"

"Git banane"

"İyi gidiyorum"

"Gitsenee" dedim ve gitti ona gerçekten kızgındım!

~

Yazar Notu;

Heey ! Kısa bir bölüm oldu ama yeni bir hikaye üzerinde çalışıyorum sınır 5 beğeni 1 yorum olsun ;)

Geriye DönüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin