Öğretmenler odasının kapısının önüne geldim ve kapıyı çaldım. "Gir" sesini duyunca girdim.Öğretmenler odasına girince gözüme batan ilk şey Angie'nin kucağındaki küçük kız oldu.
"Angie!"dedim bağırarak
"Vilu bu sen misin?"
"Evet!Seni çok özledim canım teyzem"
"Bende seni.Bak seni kim ile tanıştıracağım"dedi Angie ve küçük kızı bana doğru tuttu.
"Kim bu küçük sevimli kız?"dedim
"Benim kızım.İsmi Maria ona senin annenin ismini verdim"
"Angie nasıl olurda kuzenim doğduğunda bana haber vermezsin?Ve kiminle evlendin"
"Çok aradım seni!Tam 1 yıl boyunca aradım hiçbiryerde bulamadım.Ve bu küçük güzelliğin babası Pablo"
"Pablo nerede?"dediğimde bana yukarıyı işaret etti.
"Yukarı katta mı?"dedim şaşkınca
"Hayır, o cennette"dedi üzüntülü bir sesle
"Babamda aynı yerde onu çok özlüyorum."
"German, o öldü mü?Nasıl öldü"
"Evet öldü.Madrid'de işleri vardı Madrid'e gidecekti.Uçak düştü.Ve puf yok oldu"
"Üzüldüm"
"Bende.Gidebilir miyim artık Angie çok yoruldum?"
"Tamam"dedi ve gittim.
~
Eve gittim ve olanları düşünmeye başladım.Tomas'a dediklerim çok yanlıştı.En azından Leon'u da seçmediğim konusu.Biz birlikteyken birbirimize zarar veriyorduk.Birlikte değilkende birbirimizi üzüyorduk gibi birşey.
~
Birkaç saat sonra beni Olga'nın aradığını gördüm hemen heyecanla açtım
"Alo Olga"
"Küçük meleğim, neden Buenos Aires'e döndüğünü söylemedin bana"
"Olga çünkü senin 2 yıl önce Madrid'e oğlunla taşındığını duymuştum"
"Artık geri döndük aynı senin gibi küçük prensesim"
"Olga sana anlatmam gereken şeyler var eski evimize gelir misin?"
"Tabii ki küçük meleğim!Gelirken en sevdiğin pastadan getireceğim."
"Yoksa çikolatalı pasta mı getireceksin?Harika olur!"
"Hemen geliyorum küçük prenses"
~
10 dakika sonra zil çaldı Olga'nın bu kadar hızlı geleceğini tahmin edememiştim.
Kapının deliğinden baktığımda yanında genç ve yakışıklı bir erkeğin olduğunu gördüm.Yoksa Olga evlenmiş miydi ?Yok canım oğludur.
Kapıyı açtığımda Olga hemen bana sarıldı.
"Neler olmuş bakalım anlat hemen"dedi Olga
"Angie, Angie'nin bir kızı var.Ve ismi 'Maria' ymış."
"Şaka yapmıyorsundur umarım."
"Yapmıyorum Olga daha yeni geldim Angie'nin yanından"
"Pekâlâ, oğlumla tanışmış mıydın daha önce."
" Hayır. "
"Bir gün tanıştırırım. Birde şunu söyleyeyim sokağın sonundaki evde oturuyoruz.Ne zaman gelmek istersen gel ben gideyim artık.Unutmadan pastanıda vereyim"dedi ve pastamı verdi.
"Görüşürüz Olga!"
"Görüşürüz küçük kızım"dedi ve gitti.
~
Ben yine yalnız kalmıştım.Sanki bu doğanın kanunu gibi Violetta her zaman yalnız kalacak gibi bir kanun.Hepte canım sıkılıyor.Her saniyemi dolu dolu geçirmek isteyen ben şuanda kendimi bilgisayarın başında buluyorum.Çok mu dolu dolu geçiriyorum ne?
~
Facebook'a girdim ama ne yazık ki şifremi unutmuştum.Zaten hiç arkadaşım yoktu.Yeni hesap açmalıyım.Hemen yeni bir hesap açmak için gerekenleri yaptım ve hesabı açtım.Harika geriye döndüm tertemiz bir sayfa ile geriye döndüm yepyeni bir facebook ile.Çok saçmalıyorum değil mi?
~
Arama yerine ilk olarak Francesca Cauviglia yazdım ve Francesca'nın olduğunu bildiğim hesaba tıklayarak arkadaşlık isteği gönderdim.
Ondan sonra hemen Camila Torres yazdım.Camila'nın olduğunu bildiğim hesaba tıklayarak arkadaşlık isteği gönderdim.
Ve tabii ki Leon Vargas yazdım ama sonuç şu çıktı V'Leon Vargas şu "V" harfinin temsili neydi acaba?Herhalde yeni bir moda.Neyse hemen arkadaşlık isteği gönderdim.
Imm başka kime arkadaşlık isteği gönderebilirdim ki?Bunları düşünürken şu bildirim geldi "V'Leon Vargas arkadaşlık isteğini kabul etti.V'Leon'un zaman tüneline yaz!"
Zaman tüneline yazmak yerine ona bir mesaj göndermeye karar verdim.
"Selam" yazdım
"Selam"yazdı
"Ne yapıyorsun?"yazdım
"Hiç müzik dinliyorum ya sen?"
"Bende televizyon izliyorum işte"(yalan söyledi sdfsfsddf)
"İyimiş"
"Şey birşey soracaktım sana"
"Sor.Merak ettim"
"V'Leon Vargas ya "V" harfi neyi temsil ediyor."
"Sevdiğim kızın ismini temsil ediyor"
"Pekâlâ bu kızın adının son harfi ne?"
" A harfi niye sordun ki"
"Meraktan"
"Fazla merak kafayı yorar canım"
"Tamam :D Görüşürüz ben kapatıcam saat geç oldu"
"Saat daha 21:18 ama"
"Olsun.Ne kadar uykucu olduğumu biliyorsun."
"İyi uykular sana o zaman."
"Sana da gerçi sen sabahlarsın."
"Yoo bende uyuyacağım sabah erken kalktım."
"Tamam o zaman sanada iyi geceler görüşürüz."
"Görüşürüz"dedi ve kapattım. Gerçekten uyumayacaktım sadece blöf yapıyordum.En iyisi televizyon bakmaktı.Televizyonu seviyorum o da beni.Nereden mi biliyorsun diyorsan 2 kere çıktım.
~
Televizyondaki sevdiğim dizi bitince televizyonu kapadım ve banyoya doğru ilerledim.Dişlerimi fırçalayıp yattım.
~
Yazar Notu;
Merhaba!Bu bölüm kısa mı oldu ne?Anlayamadım 2 seferde yazdığım için neyse 7 beğeni 1 yorumdan sonra yarın yb gelir ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geriye Dönüş
Novela Juvenil"Leon ile aramızda olanlar, sence aramızdaki aşk mı bu?"dedim Birden Leon belirdi ve dedi ki; "Eğer soruyorsan değil demektir."