"Olga saçmalama.O benim abim sayılır!"
"Sana bir sır vereyim mi?"
"Ver?"
"Diego sana aşık"
"Olga sen çok fena saçmalıyorsun.Öncelikle ben Diego'yu sevemem bu hayatta Leon'dan başka kimse beni sevemez"
"Ön yargılı olma Vilu"
"Bak Olga.Ben seni annem gibi görüyorum yıllardır bana küçük kızım demenden sonra kayın annem olmana dayanamam zaten.Diego'yu çok küçükken görmüştüm onuda abim sayarım ben!"
"Doğru"
"İyi bir daha konuşmayalım Olga ben gidiyorum!"dedim ve gittim.Olga'nın bana bunları yakıştırmasını istemiyorum!Bu yüzden Leon'un beni bırakmasına izin veremem hemen acilen Leon'u evime çağırmalıyım.
~
Evime gider gitmez Leon'u eve çağırdım.Şapşii kimbilir ne kadar sevinmiştir.
~
Kapının çaldığını duyunca derin bir nefes aldım ve kapıyı açtım.
"Leon içeriye geçer misin?"dedim
"Tamam"dedi ve içeriye geçti
"Eee hayat nasıl gidiyor?"
"Annem dediği için çağırdın di mi?"
"Alâkâsı yok !"
"Peki niye çağırdın?"
"Uzun hikaye.Ben diyorum ki tekrar beraber olur muyuz?Olabilir miyiz.Nasıl?Pişman olacak mıyız?"
"Tabii herşey bu kadar kolay değil anlamamızın tek yolu var."
"Nedir?"
"El ele tutuştuğumuzda kalbimiz hala hızlı atıyorsa, birbirimizi hâlâ seviyoruz demektir."
"Peki hadi uygulayalım"-dadadasdasda eylül bu sana gelsin- dedim ve Leon'un elini tuttum.Hâlâ eskisi gibi çok fazla atıyordu.Midemde kelebekler uçuşuyor, kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor.
"Sendede oldu mu?"
"Sence"dedim gülerek
"Güldüğüne göre?"
"Tekrar barıştık mı?"
"Evet"dedi ve öptüm.
~
"Leoon kalk uyumuşuz"sesimle Leon'u uyandırdım.İyide en son öpüşmüştük sonrası?
"Günaydın Vilu"
"Hey!En son seni öptüğümü hatırlıyorum gerisi?"
"Uyuduk?"
"İçimi rahatlattın"dedim ve yanağına koskocaman bir öpücük kondurdum.
"Eee ne yemek istersin?"
"Bilmem birşeyler hazırla yatağa getir beraber yeriz."
"Tamam"
"Son bir soru."
"Sor?"
"Dün gece, aramızda birşeyler oldu mu?"
"Hayır?Niye sordun"
"Merak."
"İyi tamam sen bekle ben yemek yapıp getiriyorum."dedi ve gitti yaklaşık 15 dakika sonra elinde çok güzel bir tepsiyle geri döndü.
-Tepsidekiler; Krep, portakal suyu, domates, peynir, simit(ne ara aldıysa?)sucuk,haşlanmış yumurta,son olarak çay ;)-
"Vay canına harika gözüküyor!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geriye Dönüş
Teen Fiction"Leon ile aramızda olanlar, sence aramızdaki aşk mı bu?"dedim Birden Leon belirdi ve dedi ki; "Eğer soruyorsan değil demektir."