Leon Vilu'yu seviyoor

991 38 2
                                    

Violetta'dan ;

Francesca ile bir parka geldik.

"Vilu, ben birşey duydum ama sana söylemekten korkuyorum"

"Nedir o söyle?"

"Leon, Leon seni seviyormuş"

"Peki bunu kimden duydun?"

"Bunu söyleyemem."

"Andres değil mi?"

"Evet.Artık senden birşey saklamamak için söyledim.Yoksa Andres kimseye söyleme dedi"

"Çatlak Andres'e Leon söylemek ile hata etmiş.Kesinlikle ona da kimseye söyleme demiştir"

"Zorla söylettirdim.Leon, Violetta hakkında ne düşünüyor dedim"

"Eee"

"Söyledi o da."

"Hahaha!Nasıl tehdit ettin kimbilir çocuğu"

"Yoo hemen söyledi sayılır."

Francesca'dan;

-Flashback-

"Çabuk söyle Andres!Leon Vilu hakkında neler düşünüyor."dedim

"Ama Leon bunun bir sır olduğunu söyledi."dedi Andres

"Andres, senin o kirpi gibi saçlarını yolarım!Çabuk söyle."

"Tamam tamam söylüyorum.Leon Violetta'yı çok sevdiğini söyledi"

"Bu yeterli.

-Günümüz-

Violetta'dan;

"Peki."

"Haa birde Camila'nın düğünü varmış haftaya."

"Aa süper o zaman"

"Gidelim artık yaa ben sıkıldım"

"İyiii gidelim"

~

Eve geldim hemen dolabımı açtım.Camila'nın düğünü için giyecek kıyafet aradım.Geçen sene Katar'da babamın Katar'lı arkadaşları parti mi ne verdiler anlamadım.İşte onun için bir kıyafet giymiştim onu giyeceğim.

~

"Kıyafette seçtiğimize göre görev tamamlanmıştır!Ehehe yeni görevimiz patlamış mısır yapıp film izlemek!"diye bağırdım.Evde yalnız olduğum için düşüncelerimi bile bağırarak söyleyebiliyorum bazen.

~

Patlamış mısır yaptım ve sonra "Yaz Aşkım" adlı filmi açtım.Yaz Aşkım filmi Lunapark'ta çalışıp okul okuyabilmek için para kazanmaya çalışan bir çocuğun hikayesi.Bu hikayede Kristen'da var.Bilirsiniz Kristen, Kristen Stewart.En sonunda çocukla Kris birlikte oluyor.

~

Film bitti bende yatağa gittim.Yarın kuaför falan ayarlayacaktım.Şimdiden bakmam gerek sonra gidipte 5 saat sıra bekleyemem ben.Sonrada Vilu neden düğüne geç kaldı?

~

Yazar Notu;

Bu sıralar hiç bölüm yazasım yok!Ama bomba gibi bölümler göreceksiniz yakında.Belkide Diego diye bir karakter gelecek Viluda gönlünü o salağa kaptıracak.Galiba ben çok konuştum! :x Neyse sınır 5 beğeni

Geriye DönüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin