Ağlayarak bir taksi tuttum.Eve gelir gelmez hemen olanları düşünmeye başladım.Ne olurdu ki düğün salonunda bu soruyu sormasam?Lanet olsun süper beyinsizlik!Aynı soruyu Camila'ya sorsam ne der?Şimdiye düğün bitmiştir arasam mı ki?Ah doğru ya daha yeni düğün oldu.Onları rahatsız edemem.Ama Camila hamile düşündüğüm şeyin söz konusu olbileceğini bile sanmıyorum.
~
Üzerimi çıkardım ve facebook'u açtım.Camila yeni düğünden fotoğraflar eklemiş ve bende varım!Benim çok güzel çıktığım bir fotoğrafı koymuş!Hemen profil fotoğrafı yapayım.Hemen kendi profilimi açtım ve profili düzenledim.Harika çok hoş bir profil fotoğrafım var artık!
Düğünden fotoğraflara biraz baktıktan sonra ana sayfamda gezindim.Leon'da fotoğraf koymuş ikimizin fotoğrafını.Bu demek oluyor ki hâlâ beni seviyor!Yaşasın!Ama ben onu seviyor muyum o meçhul.
~
Biraz daha facebook'ta dolandıktan sonra bilgisayarı kapattım ve televizyona geçtim.Geçenlerde bir dizi izlemiştim ama dizinin adını unuttum.Çok geç saatti o yüzden ismine dikkat etmemiş olabilirim ama harika bir diziydi.
~
Biraz televizyonda dolandım ve sonunda bir yarışma programında durmaya karar verdim.Biraz izledikten sonra televizyonu kapattım.Saat epey geç olmuştu.Hemen yatağa gittim ve uyumaya çalıştım.Ama aklımdaki deli sorularla uyumak çok zordu.
~
Sabah çok geç uyandım.Eee 02:00'de yatarsan böyle olur Violetta Hanım!Acilen bir disipline ihtiyacım var.Disiplin değil de düzen demeliyim.Hemen kahvaltı yaptım ve televizyon karşısına geçtim.Çok geçmeden telefonum çaldı.Arayan Leon'du hiç konuşasım yoktu bende meşgule attım.Bu seferde mesaj göndermiş.
"Violetta, dün söylediklerimle çok haksızdım.Kendin bilebilirsin sadece aşık olup olmadığını.Hem aşık olmak çok ağır bir duygu.Yani benimle evlenmek istemen gibi bir duygu.Aşkı anlatamıyorum.Neyse bu senin duyguların ve kararların.Anlatabildiysim ne mutlu bana lütfen mesajıma yanıt ver"yazmış Leon
"Ben bilmiyorum.Belkide bir süre uzak kalsak iyi olacak.Sonra konuşuruz oxoxo"yazdım ve telefonu tümden kapattım.Bu teknoloji yüzünden istemediğim zamanlar bile cevap vermek zorundayım.Çünkü "görüldü" falan yazıyor iyice sinirleniyorum.
~
Yazar Notu;
Heyoooo!Yeni bölüm geldi yine kısa mı ne?Neyse yeni soruyu alayım
Dün ki sorunun cevabı;
Sizi seviyorum sınır 15 beğeni :)2 soru :) oxoxo vee multimedia violetta'nın profil fotoğrafı :D :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geriye Dönüş
Teen Fiction"Leon ile aramızda olanlar, sence aramızdaki aşk mı bu?"dedim Birden Leon belirdi ve dedi ki; "Eğer soruyorsan değil demektir."