Draco's view
Probudil jsem se v pokoji, který mi moc připomínal mou dívku. Byl samodřejmě její, ale ona tu nebyla. Vzal jsem tedy svou uniformu a oblékl se.
Zítra je famfrpálový zápas. Hrajeme s Mrzimorem.
Dneska nás ale čeká nudná škola.
Šel jsem na snídani a tam jsem uviděl svou milovanou Kath. Seděla a usmívala se na Pottera. Nechápu, jak tak úžasná osoba jako Kath, může být příbuzná s Potterem. Otřepal jsem se a vydal se k ní. Podíval jsem se na Pottera vražedným pohledem. Ten jen obrátil oči v sloup a nevšímal si mě. Sedl jsem si tedy vedle Kath a vzal ji za ruku.
,,Ahoj lásko" řekla a dala mi pusu na tvář.
,,Ahoj princezno" řekl jsem a usmál se na ni.Po snídani jsme se otráveně vydali na dvouhodinovku lektvarů. Nuda jako vždy. Snape nám přidal asi 80 bodů, kdežto Nebelvíru dohromady 20 ubral. Musel jsem se pokaždý ušklíbnou. Jenže potřetí, jsem schytal ránu učebnicí od Kath. Chápete učebnicí Lektvarů, strašná bichle tohle to. Nijak jsem to neřešil a věnoval se té nudné hodině.
Když konečně hodina zkončila odebrali jsme se na Jasnovidectví. Taková pitomost.
,,Nechápu, k čemu nám je jasnovidectví" utrousil jsem.
,,Ty nechápeš hodně věcí Draco" prohodila Kath, když si sedala vedle mě. Začala hodina a ta divná ženská co tohle učila přišla a začala vykládat látku. Protočil jsem oči. Položil jsem si hlavu na lavici a usnul.Probudilo mě třesení mou maličkostí.
,,Vstávej, musíme na oběd a pak na trénink" lomcovala mnou Kath. Prudce jsem se zvedl a ona tak stratila rovnováhu. Naštěstí jsem ji chytil za ruku a jako udatný zachránce ji doprovodil na oběd do Velké síně.Po dobrém obědě jsme se vydali připravit na trénink.
Převlékli jsem se a vyrazili na cestu k famfrpálovému hřišti.
Stál tam už celý tým a čekalo se jen na nás. Flint se tvářil jakoby nás chtěl zabít, že jsme se opozdili o minutu. Protočil jsem oči a začali jsme trénovat.Dalšího dne, jsme se připravovali na famfrpálový zápas. Kath byla celkem nervózní a tak jsem se rozhodl jí rozesmát. Dělal jsem všechno možné a nakonec se Kath neudržela a vyprskla smíchy.
,,Toho jsem chtěl přesně docílit" řekl jsem výtězoslavně.
,,Pane bože, pojď už radši na hřiště, ty můj egoisto" zasmála se. Nakonec jsme vyhráli 150:80. Jak prohlásila Kath, tak jsem nějakým zázrakem chytil zlatonku.Dny dál ubíhali, Kath se začalo přezdívat zmijozelská princezna a školní rok se chýlil ke konci.
Jak mě na začátku roku konpul ten zatracenej hipogryf, otec se naštval a nahlásil to na ministerstvo. No a ti ho chtěli nechat zabít. Šel jsem se tam podívat, ale to už se k nám hrnulo Goldentrio. Jak já je nasnáším.
,,Taky jste se přišli podívat na popravu?" Zeptal jsem se posměšně.
,,Ty jedne blonďatej idiote!" Vykřikla Grangerová a namířila na mě hůlku.
,,Hermiono, on za to nestojí" přemlouval jí Weasley. Poslechla ho, když se ale dávali na odchod, otočila se a dal mi pěstí. Zaskučel jsem a utekl pryč.
Šel jsem chodbou na ošetřovnu a potkal moji milovanou Kath.
,,Co se ti proboha stalo?" Vytřeštila oči a přiběhla ke mě. V ruce měla kapesník, který mi následně přiložila k nosu.
,,Ta blbá Grangerová mi vrazila pěstí" odpověděl jsem a naštvaně sebou trhl.
,,No, asi jsi si to zasloužil" řekla.
,,A nemrskej sebou takhle tu krev nezastavím" rozkázala mi a já jsem učinil jak řekla. Popošli jsme k lavičce a sedli si na ni.,,Tak a je to zastavený" řekla s úsměvem.
,,Díky" usmál jsem se na svou hnědovlasou dívku. Z jejích očí, jsem přemístil svůj zrak na její rty. Viděl jsem jak se stahují do samolibého úsměvu. Ušklíbl jsem se a přitáhl si ji s sobě blíž.
,,Pozor, ať se ti znova nerozteče krev" špitla před tím než jsem ji políbil.
,,Miluju tě Kath" zašeptal jsem do polibku. Odtáhla se a řekla
,,Měl by jsi si ten obličej jít umít." Zvedla se a chytla mě za ruku. Vstal jsem taky a rozešel se do nebližší umívárny. Oplách jsem si zakrvácený obličej.
Vyšel jsem zpět na chobu a někdo mi najednou zakryl oči.
,,Kdo jsem?" Zeptal se hlas dívky, kterou tolik miluji.
,,Hm, no nevim Pansy?" Zavtipkoval jsem.
,,Připadám ti jako ta prasečí holka?" Řekla ublíženě.
,,Páni to jsi ty lásko?"
,,No nekecej" zasmála se. Vzal jsem ji za ruku a šli jsme na kolej. Sedli jsme si do společenky. Škoda, že už se naše pokoje opravili a já tak nemůžu spát po boku svojí dívky. Seděli jsme naproti sobě a najednou se do místnosti přiřítili ti dva pitomci. Crabbe a Goyle.
,,Co se děje?" Zeptal jsem se otráveně.
,,Potter řekl, že jsi bezpáteřní idiot" řekl Crabbe. Protočil jsem oči.
,,A proč mě s tím otravujete? Zmizte?" Řekl jsem rázně. Oba se okamžitě odporoučeli do pokoje. Podíval jsem se na hnědovlasou dívku, která se na mě nevěřícně dívala.
,,Půjdem na večeři?" Zeptala se.
,,Jestli chceš" řekl jsem a zvedl se. Vyskočila na nohy a po mém boku vyšla na chodbu. Chytl jsem ji za její drobnou ruku. Nikdy jsem si nevšiml, jak je tahle dívenka oproti ostatním studentů drobná. Trochu jsem si myslel, že je nemocná.
,,Ty jsi takhle vyhublá normálně?" Zeptal jsem se se strachem.
,,No, jsem takhle hubená proto, že jsem mrňavá" řekla a táhla mě za ruku do Velké síně.Zbytek roku probíhal velice stejně jako ostatní obyčejné dny. Lupin odstoupil z funkce, protože se zjistilo, že je vlkodlak. No a já si to s Kath štrádoval k Bradavickému expresu. Kath se tvářila zasmušile.
,,Jsi v pořádku drahá?" Zeptal jsem se jí.
,,Co? Jo jasně" odpověděla zmateně. Přikývl jsem, ale přes to jsem věděl, že to tak není. Zahlédl jsem Pottera a tak jsem se rozhodl na něj zavolat.
,,Hej Pottere můžeš jít sem?" Křikl jsem a Potter se s nechutí v obličeji přitočil k nám.
,,Co chceš Malfoyi?" Zeptal se znechuceně.
,,Dávej na Kath pozor. Vím, že trávíte prázdniny společně" řekl jsem.
,,I když tě nemám rád, tak tohle udělám. Je to přece moje příbuzná" řekl a odešel za těmi svými kamarádíčky. Mlčky jsme s Kath ruku v ruce hledali volné kupé. Našly jsme ho až skoro na konci vlaku. Sedli jsme si vedle sebe a Kath se ke mě přitulila. Musel jsem se usmát.
,,Miluji tě" špitla. Pak už jsem slyšel jen její pravidelné oddechování. Usnula a já ji vzbudil až v Londýně. Rozloučili jsme se a odešli každý svou cestou. Já se svým divným otcem a ona se svou mudlorozenou matkou. Ani mi to nevadilo, ale otec by byl hodně naštvaný, kdyby zjistil, že s ní něco mám. I když, kdo ví? Otočil jsem se ještě a zahlédl jak se na mě dívá. Zamával jsem jí a naznačil, že se těším až ji zase uvidím. Usmála se a nenápadně mi poslala vzdušnou pusu. Ušklíbl jsem se a vydal se za otcem.Kath's view
Draco. Ten, kterému teď patřilo moje srdce. Bylo mi líto, že se musíme na dva měsíce odloučit. Když se na mě otočil a zamával mi, cítila jsem u srdce takové to zahřátí. Prostě mě to zahřálo u srdce. Musela jsem se usmát a poslat mu vzdušnou pusu. Ušklíbl se a zmizel za rohem se svým otcem. Vedle mě stál Harry a loučil se s Hermionou a Ronem. Byla jsem přesvědčená, že by klidně chodil do školy i o prázdninách, jen aby se nemusel rozloučit s těma dvěma. Někdo mě chytl za ramena. Byli to Fred s Georgem.
,,Nechápu co na to blonďákovi vidíš" řekl George a Fred se přidal.
,,Jo, je to takovej idiot" zamračil se on i jeho dvojče. Jen jsem pokroutila hlavou
,,To by jste nepochopili" řekla jsem tak, aby mě bylo sotva slyšet, ale oni mě stoprocentně slyšeli. Otočila jsem se k mámě a ta mě vzala za ruku, následně chytla Harryho a přemístila se s námi domů.Prázdniny jsme trávili pomáháním na statku mámina strýce. Bohužel to byl mudla, takže jsme měli od mamky zákaz, mluvit o čemkoliv spojeném s kouzly. Nijak jsem to neřešila a pomáhala jak jen jsem mohla.
Prázdniny už se chýlily ke konci a já jsem cítila, že se stane něco nepříjemného. Harrymu se zdál divný sen, který jak jsme později zjistili se zdál i mě. Neměla jsem z toho vůbec dobrý pocit.
-------------------------------------------1363 slov
ČTEŠ
Always With You (FF HP)
FanfictionKathrine Evansová, zkráceně Kath. Hnědovlasá sestřenice Harryho Pottera. Dcera Evelyne Evansové, která je sestrou Lily Potterové. Žije pěkný život, jenže ji čekají nemilá rozhodnutí a četné překážky. Následující díly: 2. Forever with you ...