#24

2K 94 0
                                    

Draco's view

,,Slečno Evansová, slyšel jsem, že pan Malfoy dostal na pátek školní trest. Takže se k němu s radostí přidáte! A za napadaní profesora vám odečítám dvěstě bodů!" Řekl značně naštvaný profesor Křiklan. Nad jeho rozsudkem, jsem se na začátku samolibě usmál, ale v zápětí se mi protáhl obličej do nenávistného pohledu, kvůli strženým bodů. Kath se hodně změnila. Už to není taková ta usměvavá dívka ani rozjařená a roztomilá princezna. Teď je z ní opravdu zmijozelská studentka. Je zamračená a uzavřená. Její momentální nasupěný výraz byl, ale k nezaplacení. Začal jsem se smát a tím si vysloužil její vražedný pohled. ,,Teď okamžitě opusťte moji hodinu!" Řekl a ukázal na dveře. Hnědovláska vztekla odhodila jeho hůlku, sebrala si svoje věci a nasupěně odešla ze třídy. ,,Pane profesore, bude vám vadit, když půjdu za ní? Víte, aby náhodou něco nerozbila nebo něco takového" zeptal jsem se. ,,Byl by jste tak laskav!?" Řekl spíš jako rozkaz než otázku. Po jeho odpovědi, jsem se sebral a se všemi svými věcmi odešel za ní. Šel, jsem dlouho po jejích krocích. Po chvíli ustaly a já ji našel sedět ve výklenku. Koukala z okna a po tváři jí stekla jedna jediná slza. Byly jsme v přízemí a skoro do výše pasu bylo okno zapadané sněhem. ,,Co chceš?" Zamračila se na mě. ,,Kath, já..." začal jsem. ,,Co? Chtěl jsi mi říct, že jsi Smrtijed? Díky to už vím! A ten trest si můžeš dělat sám!" Řekla lhostejně. ,,Změnila jsi se" konstatoval jsem. ,,Nejsi už taková jako kdysi" ,,Časy se mění Malfoyi!" Prohodila. Na to jsem neřekl nic, jen se jí významě podíval do očí a můj pohled poté sklouzl k jejím rtům. Neodolal jsem a políbil ji. Cukal sebou, ale neodtáhla se.

Kath's view

Užívala jsem si ten pocit. Počkat co? Odstrčila jsem ho a vlepila mu facku. ,,Nešahej na mě!" Vyjekla jsem. ,,Ještě před půl rokem by ti to nevadilo" usmál se. ,,Hele vzpomínáš si na to kouzlo s vlasy ve druhém ročníku? Jestli nechceš aby se to opakovalo tak se mě nedotýkej!" Řekla jsem, otočila se na podpatku a odešla rázným krokem pryč.

Proč jsi to udělala? Nevím o čem mluvíš! Proč jsi ho odstrčila? Vždyť se ti to tak líbilo. Nechápeš nic! Už nejsme pár a já už s ním nechci mít nic společného! Ale on tě má pořád rád a ty jeho taky. S tím hnusným lhářem a Smrtijedem nechci nic mít! Jasný!?!

Zase jsem se hádala sama se sebou. Jak obviklé. Za pár dní nás čekal Famfrpálový zápas. Hráli jsem proti Havraspáru. Bohužel jsem se už nebyla v týmu. Byla jsem sice dost dobrá na to abych hrála, ale jedna dívka, která hrála opravdu excelentně mě natolik uchvátila, že jsem jí místo v týmu přenechala. Byla fakt nadaná a já to moc dobře viděla. Sice letošní kapitán trval na tom abych hrála, ale já prostě musela. Pohlédla jsem na svoje ruce. Nebyly to už ty jemné dlaně, které jsem měla v prvním ročníku. Nevím čím to bylo a ani jsem to do teď neřešila. Nechtěla jsem mít takové ruce, nelíbili se mi. Praštila jsem do první věci, která mi přišla pod ruku. K mému neštěstí to bylo brnění, které se po pozdravení mé ruky skácelo k zemi. Po pár vteřinách jsem zaslechla rozzuřený hlas Filche a tak jsem se rozeběhla pryč. Bohužel jsem, ale musela znovu projít kolem Draca. Sledoval mě pronikavým pohledem. ,,Evansová, pleteš si strany nebo co?" Uchechtl se. ,,Sklapni Malfoyi" zasyčela jsem.  Prohnala jsem se kolem něj a zamířila do sovince.

Bylo tam celkem chladno a i přes to, že jsem se mohla přiobléknout jsem to neudělala. Sovy létaly kolem mě jako šílené. Asi jsem na ně působila špatnou energií, to ale ví jen Merlin. ,,Proč jsem vlastně ještě tady?" Zamračila jsem se. ,,Asi proto, že chceš dokončit školu" ozval se chlapecký hlas. Lekla jsem se a cukla sebou. Ze stínu vyšel mladý Havraspár. ,,Jsem Darrell Saunders" přestavil se. ,,Kath Evansová" odvětila jsem. ,,Nikdy jsem tě tu neviděla" nadhodila jsem. ,,Spíš jsi mi nevěnovala pozornost" konstatoval. ,,Taky možnost" usmála jsem se. Úsměv mi opětoval. Opět jsem měla komu věnovat svou milou stránku. Matka zemřela, Draco mě zradil a Harry se mě jednoduše zřekl. Darrell byl po dlouhých měsících jediný, kterému jsem se rozhodla důvěřovat.

S Darrellem jsme se stali celkem dobrými kamarády a já po opravdu dlouhé době měla někoho, s kým jsem si mohla povídat.
-------------------------------------------

729 slov

Always With You (FF HP)Kde žijí příběhy. Začni objevovat