1. Posledni den prázdnin

5.6K 168 13
                                    

,,Hermiono! Tady jsi" doběhl k ní Draco a vtáhl ji do náručí. Hermiona když ho uviděla, tak se na něho zářivě usmávala.

,,Draco! Tak moc jsi mi chyběl." Řekla s úsměvem Hermiona. A byla to pravda Hermiona se strašně moc těšila na tenhle den, kdy konečně uvidí svojeho Zmijozelského prince, který ji tak moc chyběl.

,,Jak dlouho to budeme ještě tajit? Chci se všem pochlubit tebou" zašeptal ji Draco do ucha. Chtěl se vážně všem pochlubit Blaisovi, Theovi, Pansy a všem ostatním.

"Draco , oba dobře víme, že to nejde. Harry a Ron , by tě zabili. Hned jak by zjistili , že spolu chodíme" povzdechla si Hermiona.Draco si taky povzdechl. Občas by si přál, aby Potter a Weasly zmizeli a on mohl být jen a jen se svoji Hermionou.

,,Chtěl , bych tě mít u sebe , každou volnou chvíli" řekl a vtáhl ji do vášnivého polibku.

,, I já tebe , Draco. " Řekla Hermiona chytili se za ruce a šli spolu pryč. ,,Zítra se jede do Bradavic" dodala Hermiona , když si sedli na lavičku v parku, ke které právě dorazili.

,,Ach jo . Ale aspoň tě , každý den uvidím. "Řekl Draco a spokojeně se usmál. Protože se těšil do Bradavic jen a jen kvůli svoji přítelkyňi Hermioně Jean Grangerové.

,,Jo , ale budeme muset tajit , že jsme spolu" povzdechla si Hermiona. Nelíbilo se jí, že musí svůj vztah s Hermionou tajit, protože ji strašně moc miluje.

,,Pravda , ale jsme spolu a to je hlavní" řekl Draco a pohladil ji po ruce.

,,Draco, můžu se s tebou vyfotit?" Řekla Hermiona a uz vytahovala svůj foťák z tašky.

"Proč?" Zeptal se Draco, protože vytáhla ten mudlovský foťák.

"Abych se na ni mohla dívat , až mi bude smutno" řekla Hermiona. A Draco se na ni usmál a přikývl. Hermiona se usmála a společně se vyfotili.

,,Už budu muset jít. Mám sraz s Pansy" řekl Draco a Hermiona se zamračila  " Snad bys nežárlila, princezno" uchechtl se Draco.

"Nežárlím , ale víš i my začínali jako přátelé " řekla Hermiona.

"Ale no tak Pansy , chodí s Blaisem" řekl Draco a uchechtl se.

"Dobře . Uvidíme se teda zítra" řekla a na rozloučenou Draca políbila.

Tajná Láska (Opravuje se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat