27. Draco a Astronie

1.8K 89 6
                                    

Draco si právě četl, ale jeho myšlenky pořád mířily k Hermioně. Tak moc jí chtěl mít zpátky. Věděl, že ona by za Weaslym nikdy nešla. Jen debil by si to myslel. Ona ho ani nemiluje. Milovala jeho,ale on se zachoval jak debil a přišel o ní.

,,Draco, jsi bledší než obvykle" došla k němu Astronie. ,, Konečně na tu mudlovskou šmejdku zapomeň. Ať se vrátí ten silný Draco Malfoy" zašeptal a svoje rty přitiskla k těm Dracovi.

---------------

,,Hermiono, a jak na to reagovali?" Zeptala se starostlivě Pansy. Pansy, Blaise a Hermiona právě byli ve velké síni.

,,Dopadlo to lépe než jsem čekala. Jen jsem je hodně překvapila, ale než styhl, kdokoliv něco říct. Tak jsem jim řekla, co jsem chtěla já a odešla" usmála se Hermiona a Blaise se pyšně usmál.

,,To jsem ji určitě naučil já!" Vykřikl šťastně.

,,Když myslíš" řekla Pansy a Hermiona se zasmála, ale nějak na to,co řekl Blaise narágovala.

,,Myslím si, že si na to nakonec zvyknou, že jsem se tam vrátila" řekla Hermiona. Blaise potichu zaklel. A pak se naštvaně podíval ke vstupu do velké síně.

,,Já toho idiota zabiju!" Vykřikl a Pansy a Hermiona se podívaly směrem kam se díval Blaise. Hermiony srdce málem přestalo bušit, když uviděla Draca s Astronii jak se drží za ruce. Astronie se zrovna něčemu smála.

,,Pomůžu ti, Blaisi" řekla Pansy než si dva zmiňovaní Zmijozelci sedli vedle nich, když si Draco všiml Hermiony. Jeho srdce se na moment zastavilo.

,,Ahoj" řekl tiše a Hermiona se na něho podívala. Než odešla pryč. Omluvně se podívala na Blaise a Pansy ještě před tím. Blaise i Pansy se vražedně podívali na svého kamaráda než společně taky odešli.

------------

Draco právě došel z velké síně. ,, Řekneš mi, co to mělo znamenat? Já myslel, že pořád miluješ Hermionu" řekl hned Blaise.

,,Musíte se smířit s tím, že teď chodím s Astronii! A Hermiona je minulost!" Vykřikl, ale lhal a moc dobře to věděl. S Astronii je jen proto, aby zapomněl na Hermionu. Jeho srdce a navždy bude patřit Hermioně Grangerové.

,,Jsi král všech debilů. Víš o tom?" Zamračil se Blaise a Draco se na něho jen podíval. Na jeho poznámku nějak nerágoval.

Tajná Láska (Opravuje se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat