19. Usmíření dvou Zmijozelců

1.8K 95 5
                                    

Hermiona šla po chodbě přemýšlela jestli má odejít navždy nebo ne.  Chce odejít , ale neví jestli to je moudré. Zabalené věci má. Najednou jde okolo záchodu a slyší jak někdo brečí. Jde tam.

,,Halo je tu někdo?" Řekla Hermiona a najednou se před ní objevil nějaký vážně hezky kluk. Hned , ale pozná , kdo to je Cedric Diggori ( Já vím , že v Harry Potter a ohnivý pohár umřel , al e u mě je jako živí)

,,Hermiono, co ty tady děláš?" Řekl a rychle si utřel slzy. Hermione se zdál vždycky jako silný kluk ,ale asi má i slabé chvilky.

,,Co se stalo?" Zeptala se opatrně a došla k němu.

,,Draco Malfoy jeho otec vyhrožuje mému otci , že přijde o práci a ještě horší věci" řekl Cedrik.

,,Draco? Kdy" řekla překvapeně a zároveň ještě víc zklamane Hermiona.

,,Asi týden , ale až dneska mi to řekl otec. Víš já byl před týdnem na hřišti a , byl tam Malfoy a jeho parta a já měl na ně poznámku. On se naštval jednu mne vrazil a odešel se slovy , že budu litovat"  vysvětlit Cedrik.

,,To mě mrzí. Já sem zase podle všechno zrádkyně" řekla Hermiona a Cedrik se zasmál.

,,Podle mě ne " zasmál se a podíval se Hermioně do očí. ,,Už budu muset jit , Mio" dodal Cedrik než odešel.

--------------

Blaise šel za Pansy musí ji to vysvětlit. Nechce o ni přijít. Miluje ji. A ona určitě ještě ho.

,,Pansy , prosím promluvíme si" řekl Blaise , když k ní nepozorovaně došel.

,,A o čem ? O tom jak jsi mě podvedl?!" Křikla naštvaně Pansy.

,,Nepodvedl! To Daphne mě políbila zrovna , když jsi ty došla. Pansy já tě miluju. Miluju jenom tebe. Nikoho jiného , žádnou Daphne nechci" řekl zoufale Blaise.

,,Ona tě políbila? Ne ty ji" zeptala se šeptem Pansy.

,,Ano" zašeptal a Pansy se rozplakala.

,,Jak jsem mohla být tak blbá a nevěřit ty? Miluju tě Blaise" řekla Pansy a políbila Blaise.

,,A já miluju tebe a jenom tebe Pansy" řekl Blaise do polibků.

Tajná Láska (Opravuje se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat