,,Konečně jsme tady" zaradovala se Ginny a skočila do svoji postele. Hermiona se nad jejím chováním zasmála a položila si svoje kufry na postel a začala si vybalovat. ,,Hermiono , hele sova" řekla Ginny a Hermiona si podívala k oknu. Hned poznala čí to je slova, takže rychle vyrazila ke sově, aby se k ní nerozhodla jít Ginny, která sovu stále pozorovala. Hermiona otevřela okno a vzala si dopis od sovičky, která patří Dracovi.Moje drahá Hermiona.
Poctila bys mě svoji přítomností dneska v 18:00 v komnatě nejvišší potřeby?
Tvůj Zmijozelský princ ❤Hermiona se zasmála. Vzala si se svoje stola papírek a na papírek rychle napsala ano a poslala to Dracovi zpátky.
,,Kdo ti psal?" Zajímala se hned Ginny a sledovala Hermionu, která právě zavírala okna, protože sova už odletěla.
,,Ale nikdo " zalhala Hermiona a Ginny se na ni podezřele podívala. Hermiona si byla jistá, že tomuhle Ginny neuvěří ani za boha. Není hloupá muselo jí to dojít a Hermiona může jenom doufat, že se nebude na nic víc ptát.
,,Aha" řekla ale dál se Hermiony neptala. A Hermiona v hlavě děkovala všem, že se víc neptala, protože od Ginny nikdo výslech nechce.
--------------
,, Zase v Bradavicích " povzdechl si Blaise. Draco se , ale usmíval protože jeho Nebelvírkou souhlasila , že s ním půjde na rande. ,,Merline , že ty ses těšil?! Když se tak usmíváš" pronesl až moc dramaticky Blaise.
,,Ticho buď konečně Blaisi!" Křikl na něho Draco. Blaise se zamračil a dělal uraženého. ,, Jak malej vážně" povzdechl si Draco.
Blaise na něho velice dospěle vyplázl jazyk. ,,Ne každý se těšis do Bradavic, kamaráde." Řekl a nedůvěřivě se na Draca podíval, protože sakra už od samého začátku se chová divně. Ta procházka ve vlaku a teď to vypadá, že se těšil do Bradavic. Do školy na kterou vždycky on nejvíc nadával.
Draco se pouze uchechtl. ,,Ale já se netěším na výuku a tak" řekl a nic víc už neřekl, protože prostě nemohl.
-------
Hermiona stála u svoje skříně a přemýšlela co si má obléct.Byla lehce nervózní , ale pak si řekla bude tam s člověkem co miluje.
Naposledy se prohlédla v zrcadle a vyrazila do komnaty nejvyšší potřeby, kde se domluvili že budou mít svoje rande v tomto ročníku v Bradavicích.
Na sobě měla žluté šaty a udělala si lehké líčení, ale nic nepřehnala.
--------
Hermiona konečně dorazila na určené místo přesně na čas , ale kde je Draco? Vždycky chodil v čas, nikdy nedošel nějak pozdě.
,,Hledáš někoho , princezno" ozvalo se za ní. Hermiona se usmála a stál tam její Draco. ,, Snad sis nemyslela , že bych nedošel" zasmál se a Hermiona taky. A i když to neřekla, tak ji ze srdce spadl kámen, protože její Draco je tady.
,,Ne to jsem si samozřejmě nemyslela. Jen sem si myslela , že dojdeš pozdě a já budu muset čekat. Nepřekvapilo by mě to" mrkla na něho Hermiona. Draco se zamračil.
,,Ha , ha velmi vtipné. Všichni se tu smějeme vidíš?" Řekl Draco a ukázal okolo nich.
,,No tak se nezlob já to tak nemyslela" řekla Hermiona a konečně ho políbila. To je vše co si Draco přál. ,, Už se nezlobíš?" Zeptala se.
,,Na tebe? Nikdy" řekl Draco a vtáhl ji do dalšího polibku.
ČTEŠ
Tajná Láska (Opravuje se)
FanficDraco a Hermiona spolu potají chodí, co se stane až jejich vztah vyplave na povrch? Vydržím jim to? Nebo první hádkou jejich vztah skončí? Opraveno: 1. Kapitola, 2. Kapitola, 3.kapitola, 4.kapitola, 5.kapitola