15. Ginny se změnila

2K 91 2
                                    


Pansy právě šla s Blaisem do velké síně. Drželi se za ruce . A oba toho druhého milovali , ale to netušili , co brzo stane.

,,Hermioně a Dracovi to sluší" řekla Pansy , když si sedla na svoje místo.

,,Jo , ale my jsme hezčí pár" mrkl na Pansy Blaise.

,,To přece vím, ale sluší jim to" řekla Pansy a lehce políbila Blaise , co seděl vedle ní.

,,Pansy , proč náš Astronie s Daphne sledují?" Zeptal se Blaise , když si všiml , že se na ně dívají.

,,Nevím prostě je budeme ignorovat" řekla Pansy.

------------

,,Kdy to konečně uděláme" zeptala se Daphne.

,,Brzo , ale dneska ještě ne. Ať si spolu užívají , dokud můžou" řekla Astronie a ušklíbla se.

,,A nebude nás kvůli tomu nenávidět?" Zeptala se Daphne.

,,Proč , by nás nenáviděl? Jen si projevila svoje city. Nemůžeš přece za to , že to chudinka Pansy uvidí" řekla s úsměvem Astronie.

,,Pravda" řekla Daphne a naposledy se podívala na Pansy a Blaise než začala jíst.

-------------

Hermiona právě běžela po chodbě. Protože hledala Pansy , ale nikde ji nemohla najít. Najednou do někoho , ale narazila.

,, Dávej laskavě pozor!" Řekl Ron , když vstal ze země , ale pak udělal něco , co Hermiona nečekala pomohl jí vstát.

,,Promiň za to jak jsem do tebe narazila. A díky za tu pomoc" řekla Hermiona. Nějak se jí celá tato situace nezdála.

,,V pohodě a nemáš zač" řekl Ron nervózně a prohrábl si vlasy.

,,Hele já už asi půjdu" řekla rychle Hermiona. Pořád měla před očima jak ji nezval Mudlovská šmejdka. A nehorázně moc jí to mrzelo.

--------------

,,Neměl jsem ji nazvat mudlovskou šmejdkou" řekl Ron a Harry se na něho podíval. ,,Mrzí mě to , ale sakra hodně. Ona tu pro nás vždycky byla i , když chodila s Malfoyem. A my jsme se ji otočili zády" dodal Ron.

,,Ona nám lhala! Zradila nás! Ať si hezky trpí zrádkyně" řekla naštvaně Ginny , která se hodně změnila.

,,Asi máš pravdu , ale i tak neměli " nestihl to dorict protože mu jeho sestra skočila do řeči.

,,Ronalde Weasly , jsi snad i ty zrádce?!" Zeptala se Ginny a Ron zakroutil hlavou , že ne. ,,Tak vidíš" řekla.

Tajná Láska (Opravuje se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat