5. To , co se nemělo stát

2.5K 111 4
                                    

Ron se procházel po chodbách Bradavic a přemýšlel , co se s Hermionou děje. Už je to týden co jim Ginny řekla , že jim Hermiona určitě něco tají a , že s někým furt někam chodí a , že dokud ji to neřekne tak se sní nechce bavit. Ron nevěděl , co si o tom myslet. Hermionu má hodně rád . Podle něho to Ginny , vidí špatně a nikoho nemá. Teda aspoň v to doufal, protože Hermiona je jeho nejlepší kamarádkou už hodně dlouho. A nechce o ní přijít.

,, Nad čím přemýšlíš?" Ozvalo se za ním. A za ním stála Astorie Gregrassová, sestra Daphné Grengrassové.

,,Astorie, čím vděčím za tvoji návštěvu na chodbě?" Zeptal se Ron s úšklebkem a podíval se na zmiňovanou Zmijozelku Astorie se zamračila na něho.

,,Stál si tu a hleděl do zdi. Já už sice dlouho tvrdím , že vy z Nebelvíru nejste v pořádku , ale když jsem tě viděla tak jsem si myslela , že si se zbláznil nebo já nevím co. Ale jak vidím tak si asi v pořádku takže. Čau!" Vysvětlila Astorie a odešla naštvaně od Rona, který se nad jejím chováním pouze uchechtl.

-------------

,,Víš co , ale nechápu?" Zeptal se Hermiony Draco. Draco a Hermiona právě byli u svého stromu v zakázaném lese. Jen oni dva věděli kde to je, takže neměli strach, že by sem někdo došel a přišel na jejich tajemství.

,,Co nechápeš?" Zeptala se ho Hermiona a podívala se na svojeho přítele.

,,Že sis vybrala právě mě" řekl Draco a zadíval se ji do očí.

,,Víš Draco , někoho milovat znamená přijat ho se svýma chybami. A  milovat ho takový jaký je. Nikdo není dokonalý " řekla Hermiona s úsměvem. Draco se na ni usmál a políbil ji. Tohle na ni miloval. Že ho brala takový jaký je i s jeho chybami.

------------

,,Draco , můžeme si promluvit? " Došel k Dracovi Blaise a Pansy.

,,Kdy si nám to chtěl říct?" Zeptala se hned Pansy. Draco ji nechápal.

,,Říct , co?" Nadzvedl obočí Draco.

,, O tom , že máš holku třeba?" Řekl Blaise a Draco se na něho šokovaně podíval. Toho si všimla Pansy a ujala se slova.

,,Viděli jsme vás dneska." Řekla Pansy a společně s Blaisem odešli. Draco tam zůstal stát v šoku. Jak je mohli vidět?! O tom místu víc jen on a Hermiona nikdo jiný, že by je sledovali? To jediné by dávalo smysl.

Tajná Láska (Opravuje se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat