32. Zmijozel a Nebelvír

1.8K 93 2
                                    

Blaise,Pansy, Ron, Harry ani Ginny netušili, že dneska se mají sejít Draco Malfoy  a Hermiona Grangerová. Hermiona se zhluboka nadechla, když včera byla Ginny ve sklepení. Tak Hermioně došel dopis od Draca, že se chce sejít. 

Hermiona mířila ke komnatě nejvyšší potřeby. Nadechla se než vstoupila dovnitř. Před sebou uviděla už Draca, který stál otočení zády a něco držel v ruce. 

,,Jsem rád, že jsi došla,Hermiono'' řekl Draco a otočil se k Hermioně. Hermiona k němu došla blíž. ,,Trochu sem se bál, že mě pošleš do prdele s tím dopisek. Mile mě překvapilo, že jsi odpověděla ano'' dodal Draco a usmál se na Hermionu.

,,Tak si to neznič. Protože můžu kdykoliv odejít.'' řekla Hermiona a usmála se na Draca. 

,,Pokusím se to nezničit. Každopádně proč jsem si tě zavolal. Víš o tom, že Pansy, Blaise a dokonce Weaslyová chtějí nás dát znovu dohromady?'' zasmál se Draca. A Hermiona se překvapeně podívala.

,,Ginny nás chce dát taky dohromady? Blaise a Pansy mě nepřekvapili oni nám to přáli od začátku, ale Ginny? Moment jak to vůbec víš'' zeptala se podezřele Hermiona.

,,O Blaisovi a Pansy vím delší dobu, když jsem ti včera psal o Weaslyová jsem ještě nevěděl, ale jak jsem šel včera večer spát. Tak jsem slyšel jak Pansy říkala, že je ráda , že jim Weaslyová pomůže. '' řekl Draco a pak se nadechl. ,, Chci, abys to věděla. Mysli si o tom, co chceš, že jsem debil a tak, ale chci ti říct pravdu. ''řekla Draco a Hermiona se na něho podívala.

,,Dobře povídej'' řekla a Draco se na ni nepatrně usmál.

,,Pořád tě miluju s Astronii jsem jen proto, abych zapomněl na tebe, ale ono nejde zapomenout na někoho koho miluješ. Hermiono byl jsem debil, když jsem si myslel, že bys šla za Weaslym. Dokážeš mi odpustit?'' zeptal se Draco a Hermiona se na něho překvapeně podívala.

,,Vždyť chodíš s Astronii'' řekla Hermiona.

,,Rozejdu se sní klidně ještě dneska'' řekl Draco a, co řekl myslel vážně.

,,Nebudu lhát taky tě ještě miluju, ale pamatuješ jak moji přátelé reagovali minule? Chci s tebou být, ale bojím se'' zašeptala Hermiona.

,,Budeme na to dva. Společně to zvládneme, Hermiono.Slibuju'' řekl Draco a Hermiona přikývla. Poprvé po dlouhé době se znovu políbili. ,,Dneska si promluvím s Astronií. Budeme náš vztah znovu tajit?'' nadzvedl Draco obočí.

,,Ne nebudeme ho tajit. A držím palce s Astronii'' řekla Hermiona a usmála se na Draca.

Tajná Láska (Opravuje se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat