,,Hermiono , už bychom měli jít" řekla Jean Grangerová .
,,Už jdu , mami!" Křikla Hermiona na svoji mamka na zpátek.
-------------
,,Hermiono !" Hermiona uslyšela jak někdo křičí její jméno. Otočila se a uviděla svoji rudovlasou kamarádku Ginervu Weaslyovou.
,,Ginny!" Vykřikla a rozběhla se k ní. Za chvíli se dvě nejlepší kamarádky objímaly .
Viděly se poprvé po dvou měsících . ,,Kde je Harry a Ron?" Zeptala se Hermiona ještě , když nikde neviděla svoje dva nejlepší kamarády.,,Už šli do vlaku , ale já si řekla , že tě půjdu nejdřív najít. Cestou jsem potkala Malfoye a jeho partu" to poslední řekla Ginny z nechutí. Hermiona si v hlavě povzdechla. Tak moc , by si přála , aby Draco a Ginny byli přátelé.
,,Aha . Tak jdeme za něma ne?" Řekla Hermiona a ignorovala část o Dracovi.
,,Dobře" řekla Ginny a šly směrem vlaku najít Harryho Pottera a Rona Weaslyho.
-----------
Draco konečně našel s Blaisem a Pansy volné kupé , kde by si mohli sednout.
,,Ta Weaslyová jak se na nás podívala. Všimli jste si toho?" Zasmála se Pansy a Blaise přikývl .
,,Úplně ne zase oni . Bože komu jsem co udělala" řekl Blaise a dělal , že je strašně vytočený. Pak se ale začal hlasitě smát.
,,Jo přesně její pohled byl k smíchu" přikývla Pansy. Draco se zadíval z okna a přemýšlel. Hermiona už je s Potterem a Weaslym?
,,Svět volá Draca! Draco vnímáš nás?" Blaise mu žačal mávat rukou před očima. Draco se na něho vražedně podival.
,,Co je?" Řekl dost naštvaně . Pansy a Blaise se uchechtli.
,,Díval ses tak dlouho z okna, Draco. Přišlo nám to divné víš" zasmála se Pansy a při tom na Draca mrkla.
,,Jdu se projít" řekl Draco a už se zvedal, aby mohl odejít z toho kupé kde jsou jeho dva nejlepší přátelé.
,,Projít? Po vlaku" zasmál se Blaise. Nemohl uvěřit, že tohle řekl jeho nejlepší kamarád, protože Draco se ještě nikdy nešel projít.
"Třeba!" Vykřikl Draco a odešel od nich. Blaise a Pansy si vyměnili extrémně pobavený pohled.
,,Takže náš úžasný okouzlující Zmijozelský princ se šel projít. Tohle je tu poprvé." Smál se Blaise a Pansy taky.
------------
,,Hermiono , jsi tady duchem přítomná?" Zasmála se Ginny , která seděla vedle Hermiony. Hermiona celou cestu hleděla z okna a vůbec nic neříkala.
,,Co? Říkali jste něco?" Podívala se na svoje přátelé Hermiona, která celou dobu vůbec nemluvila.
,,Ne jen , že jsi vůbec nemluvila. Tak nám to prošlo divné" dodal Ron a usmál se na Hermionu. Hermiona se na něho taky usmála.
,,Asi se půjdu projit po vlaku" řekla Hermiona . Její přátelé pouze přikývli a Hermiona se zvedla a odešla ven z jejich kupé.
-------------
Draco šel a najednou někdo vyšel z jednoho kupé a spadl na něho. Draco už na něho chtěl začít řvát , ale jak si všiml , kdo to je. Tak ji chytl za ruku . A vtáhl ji na záchod, kde ji začal hladově líbat. Jako , kdyby se neviděli roky.
,,Draco , někdo sem může přijít" řekla Hermiona , když se od sebe konečně odtáhli . Oba dva zhluboka dýchali.
,,Ani nevíš jak mě to ničí. Dělat , že nechodím se svojí princeznou" zašeptal Draco. A opřel si svoje čelo o čelo Hermiony.
,,Draco , ani nevíš jak moc bych tě chtěla obejmout před všema a říct , co k tobě cítím a nic neskrývat" povzdechla si Hermiona. ,,Ach jo za chvíli jsme na místě. Měli bychom jít zpátky" povzdechla si Hermiona.
,,Neboj jednou přijde den, kde to už nebudeme muset tajit" povzbudil ji Draco . Hermiona přikývla a usmála. Potom oba odešli.
ČTEŠ
Tajná Láska (Opravuje se)
FanfictionDraco a Hermiona spolu potají chodí, co se stane až jejich vztah vyplave na povrch? Vydržím jim to? Nebo první hádkou jejich vztah skončí? Opraveno: 1. Kapitola, 2. Kapitola, 3.kapitola, 4.kapitola, 5.kapitola