Hermiona si procházela album , kde měla fotky s jejíma přáteli no teda bývali přátelé. Cítila , že kus jí chybí. Sice získala nové přátele Pansy a Blaise , ale její kamarádi z Nebelvíru jí chybí a to hodně. Hermiona se naplno rozbrečela. Už nebylo cesty pryč. Nezvládá to a asi to ani nezvladne.----------
Dracovi dělalo starosti Hermiony chování . Ještě včera byla v pohodě. A dneska na ni všechno dolehlo. Trápil se kvůli tomu . Nechtěl , aby jeho princezna trpěla.
,,Ahoj Dráčku" došla k němu Astronie.
,,Astronie, co chceš?!" Křikla na Astronie Draco.
,,Přišla jsem za svým princem" řekla a mrkla na Draca.
,,Tvým princem?! Já sem jedině Hermiony! " Křičel jsem na ni. Astronie se ušklíbla.
,,Na jak dlouho?" Řekla než odešla.
---------------
Hermiona stála za dveřmi a všechno slyšela. Milovala Draca. Vešla do místnosti a tím si vysloužila Dracům pohled.
,,Ahoj" řekla tiše a sedla si na jeho klín.
,,Už je ti lépe?" Zeptal se Draco.
,,Ne" řekla popravdě. ,,Nepůjdeme se projít?" Zeptala se ještě.
,,Jo vezmu si tu šálu od tebe" políbil ji na špičku nosu . A šel se převlékl . Hermiona ho napodobila a šla si taky pro šálu a teplejší oblečení.
-------------
,,Sluší ti to , princezno. Jdeme?" Řekl Draco a usmál se , že Hermiona měla jeho šálu a on zas její.
,,Jo jdeme" řekla Hermiona a chytla Draca za ruku.
--------------
,, Daphne , pojď sem" křikla Astronie na svoji sestru.
,,Astronie , co potřebuješ?" Zeptala se nechápavě Daphne.
,,Potřebuju , abys zničila vztah Blaise a Pansy. Nakonec Blaise pořád miluješ ne?" Řekla Astronie a Daphne ji ještě víc nechápala ,co chce udělat.
,,Potřebuju , aby se Blaise a Pansy rozešli . Protože pak nebudou pořád s Dracem a tou mudlovskou šmejdkou. Takže budu mít šanci získat , Draca" vysvětlila svůj plán Astronie a Daphne se ušklíbla.
,,Udělám to ráda. Chci vidět Pansy trpět" řekla Daphne a Astronie se na ni zářivě usmála.
ČTEŠ
Tajná Láska (Opravuje se)
FanfictionDraco a Hermiona spolu potají chodí, co se stane až jejich vztah vyplave na povrch? Vydržím jim to? Nebo první hádkou jejich vztah skončí? Opraveno: 1. Kapitola, 2. Kapitola, 3.kapitola, 4.kapitola, 5.kapitola