18. Odejít nebo zůstat?

1.7K 92 0
                                    

,,Draco , ty si se rozešel s Hermionou?" Řekl na oko naštvaně Blaise.

,,Jo, řekla , že by šla klidně za Weaslym" řekl naštvaně Draco.

,,Nic takového neřekla , Draco! " Řekl naštvaně Blaise. ,,Draco , takovou holku. Jako je Hermiona už nikdy nenajdeš. Ona ti všechno odpouštěla. Přijala tě takovým jaký jsi. A ty jsi ji zničil. Kvůli takové kravíně!" Vykřikl naštvaně Blaise.

---------

Hermiona plakala a plakala. Nemohla uvěřit tomu , co se právě stalo. Proč ona? Proč o něho přišla? Hermiona pomalu chodila chodbami Bradavic zničena.

,,Slečno Grangerova , co se stalo?" Za ní se objevil Brumbál.

,,Pane profesore prosím můžu odejít?" Zeptala se téměř prosebně Hermiona ,,Chci zapomenout! Zapomout na něho. Na jeho úsměv " Hermiona se znovu neudržela a rozbrečela se.

,,Myslíte , že to je to správné rozhodnutí odejít?" Zeptal se Brumbál. ,, Ale dobře pokud chcete můžete zítra ráno odejít. Nebo zůstat. " Řekl Brumbál. A dal jí klíče od pokoje a potom odešel.

---------

Ginny , Neville , Levandule , Padma , Ron , Harry , Seamus a Dean seděli a hráli kouzelnické šachy.

,, Slyšeli jste o tom? Mě řekla Daphne , že Draco a Hermiona se rozešli. Kvůli rozchodu Pansy a Blaise . Protože Hermiona řekla něco ve smyslu , jak by se cítil Draco , kdyby se ona třeba líbila s Ronem. A Draco to vzal moc za slovo a rozešel se sní se slovy ať jde za Weaslym. " Řekla najednou Cho , když k nim došla.

,,Cože!" Vykřikl Harry a Ron zároveň.

,,Hermionu to zlomilo" dodala Cho.

,,Tohle si , ale nezasložila " řekl Neville.

Tajná Láska (Opravuje se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat