Capitolul 2 - "O vreau aici"

954 22 3
                                    

Timpul a trecut repede, dar nu și pentru Ruggero și Karol.

Karol- " deabea aștept să îl văd pe Ruggero"
Ruggero- " deabea aștept să o văd pe Karol"

Gândesc ei...

Insfarsit a sosit și ziua mult așteptată. Ziua concertului. Toți eram in statie așteptând autocarul.

Karol- "stau și mă uit împrejur așteptând să vina Ruggero, dar nu îl văd nicăieri. Apoi simt o mana pe umărul meu. Credeam că este Ruggero, așa că întorc capul repede. Dar nu era el, era Valentina"

Valentina- Hey Karol, ce sa întâmplat, pari cam agitata.

Karol- Nu, nu sunt ,adica nu sa întâmplat nimic. Știi cumva unde este Ruggero?

Valentina- Ruggero? Nu ai văzut pe grupul de pe WhatsApp? A anunțat ca nu va veni cu noi, cel puțin a spus ca nu este sigur, nustiu ,cel mai probabil va veni cu avionul direct in Argentina.

Karol- Aaa, ok. Spune Karol, se putea observa tristețea pe fata ei.

Valentina- hai că trebuie să merg la Michael.

Karol- Sunteți împreună?

Valentina- da.

Apoi pleacă.

Karol- "Ruggero, unde ești?"
Caro nu este aici fiindcă nu va canta, ea va veni mai târziu la concert. Off... Ce o sa fac.

Apoi vine autocarul, urcam toți, eu eram ultima, și aud..

- STATI!

Când mă uit era Ruggero. Pe moment inima a început să îmi bata foarte foarte repede.
Urcă și el și..

Ruggero- era sa pierd autocarul, spune el râzând. Stai cu cineva?

Karol- n..nu... răspund eu zâmbind.

Ruggero- Pot sta eu langa tine?

Karol- desigur!

Tot drumul am vorbit despre tot felul de lucruri. Apoi am mă apucat somnul.

Ruggero- ție somn?

Karol- da, puțin.

Ruggero- vino aici, sora mea mai mica. Și o ia pe Karol în brațe.

Karol îsi lăsă capul ușor pe umărul lui tinandul de mana.

Într-un final am ajuns.

Intrăm în hotel și toți erau pusi pe perechi in camera. Apoi au mai rămas Chiara, Ana, Michael, Valentina, Karol și Ruggero.

Chiara- Eu stau cu Ana.

Michael- Eu cu Valentina, este de la sine înțeles. Spune Michael zâmbind.

Apoi pleacă toți.

Mai rămân doar Karol și Ruggero.

Ruggero- Și noi? Nu?

Karol- daca nu avem alte alegeri haide.

Și urcam sus in camera.
Langa noi erau Michael și Valentina.

Intrăm în camera.

Karol- Ce? Este doar un pat?

Ruggero- ce organizatori. Și rade.

Karol- ai dreptate. Apoi rad.
Oare ce va spune iubita ta?

Ruggero se apropie de ea, o ia de mână și îi spune.

Ruggero- nu îmi pasă, oricum m-am cam saturat de ea.

Apoi Karol își trage mana.

Karol- eu merg sa fac un dus, apoi mergem jos sa mâncăm ceva. Ok?

Ruggero- ok, până atunci eu îmi despachetez bagajul.

Karol- ok.

....

Karol iese de la dus.

Karol- Mergem?

Ruggero- ok, haide.

Când ajungem jos Ruggero postează pe Instagram o poza făcută cu vreo 3 săptămâni în urma.

@Ruggeropasquarelli

@ruggeropasquarelli: ador sa fiu îndrăgostit! 18:40

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

@ruggeropasquarelli: ador sa fiu îndrăgostit! 18:40

446.884 likes

Comentarii.

@karolsevillaofc: ❤❤❤ 18:49

@anajaramartinezok: Frumoasă poza 💎🤨😏19:05

Chiara: ce frumoși sunteți😜😇😍19:06

Cande: aww, ce drăguț, deabea aștept să te întorci iubire, și eu sunt foarte îndrăgostită de tine! îți duc dorul foarte foarte mult!18:40

Ruggero- "ce păcat că, Karol nu și-a dat seama că mesajul era pentru ea."

Karol rămâne jos cu Ana și Chiara. Eu mă duc sus in camera.
Afară plouă. Mă pun la fereastră și privesc pe geam afară.

Ruggero- " Nu pot sa ii spun cât o iubesc, nu pot sa ii spun că ea a schimbat totul în viața mea, nu pot sa ii spun că dacă nu era ea eu nu înțelegeam cum e să iubești o persoana cu adevărat minunata, nu pot sa ii spun că eram cel mai fericit când am aflat că urmează să joc cu ea într-un serial romantic. Nu o sa ii pot spune lucrurile astea nici o data, vreau să o strâng la piept, să o simt langa mine și să nu îi mai dau drumul nici o data, dar cu siguranța ea ma vede ca pe un prieten...mi-a și spus ca sunt fratele ei mai mare.

Ce sa intamplat cu noi? //Cartea Numarul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum