Capitolul - 20 "Cine sunteti?"

423 12 3
                                    

Astăzi o să mă întorc pe platourile de filmare. Nu știu cum va fi, adică mama mia explicat cate ceva...dar adevărul este că nu am înțeles mai nimic.

...

Karol- ce mare este...

M- da...aici ai jucat timp de 3 ani...

Karol- ce mult este...nu ști cât mă doare că nu îmi mai aduc aminte nimic.

M- te înțeleg. Uite că vin și colegi tai.

Michael- hey Karol. Cum te simți.

Karol- bine.

Valentina- nu știi cât mă bucur că te-ai întors.

Karol- și eu mă bucur...

Ana- draga mea Karol! Cât de dor mi-a fost de tine!

Chiara- și mie!

Valentina- Karol dar dece ești așa tăcută și nu ne zici nimic?

M- Uitați! Karol- nu își mai aduce aminte nimic. Nu știe cine sunteți. Așa că incercati sa ii explicați. Ok? Eu trebuie sa plec acum.

Valentina- ok.

Michael- bine. Eu mă numesc Michael. Suntem buni prieteni și în serial cât și în viața reală. Ea este Valentina, este iubita mea. Ele sunt Ana și Chiara. Sunt bune prietene și în film cât și în viața reală. El este Agus și mai sunt inca 2 pe care trebuie sa ii cunoști. Dar sunt plecați momentan într-un turneu solo.

Valentina- și Ruggero.

Michael- da. Uitel că vine.
El este Ruggero... și prietena lui Cande.

Valentina➡Ruggero- și-a pierdut memoria.

Ruggero➡Valentina- știu.

Karol- buna.

Ruggero- hey. Mă bucur să te cunosc.

Pentru un moment privirile lor au rămas blocate. Ruggero era conștient că Karol nu mai știe cine este el...și tot ce sa petrecut între ei...

Ce sa intamplat cu noi? //Cartea Numarul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum