Ruggero- Karol, nu mai poate fi nimic intre noi, înțelege. Nu vreau sa te rănesc.
Karol- Ruggero...ai făcut-o deja.
Ruggero- Karol, îmi pare rau.
Karol- mie nu, din momentul asta să mă uiți și să uiți absolut tot ce sa întâmplat între noi. Ai înțeles?
Ruggero se uită cu durere la ea.
Karol- dar macar o explicație ai?
Ruggero- Karol...o sa am un copil cu Cande.
Karol rămâne blocată.
Karol- cum adică un COPIL???
Ruggero- da, cum ai auzit, pentru asta noi nu putem continua. O iubesc pe Cande, lafel și copilul. A fost frumos dar sa terminat. Accepta.
Karol- Eu am acceptat de mult, tu să accepți că nu o sa mă mai vezi!
Apoi Karol pleacă.
Ruggero o urmare pe Karol cu privirea plecând, și o lacrima îi curge pe obraz.
Valentina- ești ok?
Karol- nu haide Valentina.
Michael- ce sa întâmplat???
Karol- sa întâmplat că Ruggero este un nesimțit.
Valentina- Michael noi plecam.
Michael- ok, ne vedem deseară la hotel.
Valentina- ok.
Si îi da un sărut, apoi plecam.
...
Valentina- acum explicami, ce ți-a zis?
Karol- mi-a zis că totul a fost scurt și frumos intre noi dar acum totul sa terminat.
Valentina- dece?
Karol- fiindcă va avea un copil. Spune Karol printre lacrimi.
Valentina- ce???
Karol- da, a spus că o iubește prea mult și că vrea acel copil, îl urăsc.
Valentina- Nu mai contează, nici el nu știe ce vrea. Totul va fi bine, uital.
Karol- am făcut-o deja.
Valentina- bine, mergem deseară pe plaja?
Karol- ok.
Minutele au trecut, lafel și orele. Era seara, când Karol se pregătea să plece Ruggero tocmai ce ajunse la hotel.
Ruggero- Karol mai ești supărată?
Karol nu spune nimic.
Ruggero- deci???
Karol- nu Ruggero, nu mai sunt, am observat cât de nesimțit poți fi, dar nu-i nimic. Tu cu gura ta ai spus că totul sa terminat. Așa că pa!
Și pleacă.
Ruggero rămâne singur in camera. Se așează pe pat și se gândește cum a a putut sa îi facă asta lui karol. Dar totuși credea că este mai bine așa.
...
Valentina o aștepta pe Karol jos.
Valentina- insfarsit. L-am văzut pe Ruggero urcând sus. A zis ceva?
Karol- da, mă întrebat dacă mai sunt supărată.
Valentina- lasă că în seara asta sunt mulți băieți frumosi pe plaja, cine știe poate dai peste unul frumos.
Karol- cine știe, și rade.
Când ajunge pe plaja vorbele Valentinei se confirmaseră erau mulți băieți frumosi acolo.
Era un grup de vreo 3-5 persoane, 2 fete și 3 băieți.
Valentina- hei băieți?
Unul dintre ei mai drăguț el de fel de când a văzut-o pe Karol nu și-a mai luat privirea de pe ea. Karol lafel.
- Hey, spune una dintre fete.
Voi nu sunteți cumva din serialul Soy Luna?Valentina- da, ea este Luna. Iar eu sunt Ambar.
- Hai sa ne prezentam.
Eu sunt Cristina, Jasmin, Robert, Matteo și Andrei.
Eu sunt cu Andrei iar Jasmine cu Robert, și Matteo este singur.Valentina- Eu sunt Valentina iar ea este Karol. Eu am prieten, și ea este singura.
Valentina- eu zic sa încerci cu Matteo. Spune Valentina in șoaptă.
Karol- nustiu, as incerca.
Matteo- nu sunt eu un fan așa mare Soy Luna dar când se va lansa Soy Luna 3?
Karol- într-o lună von incepe proiectul.
Valentina- dacă vreți puteți veni și voi cu noi.
Robert- ar fi super, dar voi nu trebuia să fiți în Mexic?
Karol- avem un concert mâine seară.
Cum zice și Valentina puteți veni și voi.Jasmin- vom veni.
Valentina- cine vrea sa vina acum?
Matteo- eu as vrea sa vin, mi se pare foarte interesanta muzica, actoria etc.
Valentina- și cine mai vine?
-Noi nu putem veni. Dar va uram multa distracție.
Valentina- dar la concert veți veni nu?
- Desigur!
Valentina- bine, paa.
- paa.
CITEȘTI
Ce sa intamplat cu noi? //Cartea Numarul 1
RomanceIubitor, libertin, plin de umor și multe altele. Asta este tipul de care sa îndrăgostit ea, Karol. Îl iubește mult și el o iubește mult. Dar multe obstacole se vor pune in povestea lor. Oare cum e va sfârși?