Capitolul 3 - "Un sarut dulce"

835 21 4
                                    

Aud ușa, era Karol.

Karol- Hey Ruggero. Aici erai?

Ruggero- da.

Karol se apropie de el și il cuprinde cu mâinile de la spate.

Karol- ce sa întâmplat?

Ruggero- nimic.

Karol se duce in fata lui.

Karol- uită-te la mine! Ce sa întâmplat.

Ruggero- Karol...eu...te...iu

Apoi se aude ușa, era Valentina.

Valentina- hey, as vrea sa vorbesc puțin cu Ruggero.

Ruggero- ok.

...

Valentina- ce a fost cu poza aia postată pe Instagram, te refereai la Cande sau la Karol?

Ruggero- ...

Valentina- Răspunde.
O iubești pe Karol.

Ruggero- nu.

Valentina- sigur?

Ruggero- da.

Valentina- ok!
Dacă se întâmplă ceva îmi poți spune oricând. Noapte buna!

Ruggero- ok, noapte buna și ți-e.

Apoi Valentina pleacă, și Ruggero merge in camera.

Karol- ce a vrut Valentina?

Ruggero- a...voia să știe ...a...ce ii place cel mai mult lui Michael vrea sa îi facă un cadou.

Karol- aa, ok, continua ce voiai să îmi spui.

Ruggero se uita la ea romantic și se apropie de ea privind-o in ochii, Karol intelese din priviri ce vrea ruggero, erau foarte aproape unul de celelalt, apoi buzele lor erau aproape lipite!

Apoi se aude telefonul. Era Cande. Îl sună pe Ruggero pe Video Call.

Ruggero se ridica repede ca și cum n-ar fi trebuit sa se întâmpla nimic.

Apoi Ruggero iese pe balcon, dar nu îi răspunde lui Cande. Sta și se uită la luna.

Ruggero- Luna, unde ești?

Spune Ruggero cu voce tare.

- Aici.

Vine Karol și îl cuprinde dinou de la spate.

Ruggero- ...

Karol- ai vorbit cu Cande?

Ruggero- da.

Apoi o evita pe Karol și merge in pat. Karol vazandul așa, stanse becul și se duse și ea în pat. Îl cuprinde pe Ruggero pe la spate și îl ține în brațe crezând că a adormit. Și îi spune. Foarte încet crezând că doarme.

- Noapte buna. Nu știi cât te iubesc.

Dar Ruggero nu doarmea, pe fata lui curgea o lacrima...fiindcă nu îi putea spune lafel.

Ruggero se trezeste, Karol dormea.

Ruggero observa că toată noaptea statură îmbrățișați. Era 4:59 dimineață. Apoi auzea.

Karol- Și eu te iubesc Ruggero...

Spunea Karol în somn.

Apoi Ruggero pentru a o calma o ia ușor în brațe si o sărută pe frunte ușor apoi adormise la loc.

- Gata, sunt aici...și eu te iubesc..micuța mea.

...

Dimineață Ruggero este sculat de Michael care îi surprinde îmbrățișați.

Michael se duce langa pat sculandul prima oara pe Ruggero.

Michael- trebuie sa vă treziți, la 8:00 ne întâlnim toți jos.

Ruggero- ok, o să o scol eu pe Karol. Era 7:05.

Michael- ok. Apropo, înainte sa plec vreau sa va spun că va sta foarte bine împreună, șoptește Michael chicotind și fugind repede afară.

Ruggero se uită la Karol și îi trecu mâna prin păr uitanduse la ea cum doarme. Intrun moment Karol se trezește.

Karol- hey Ruggero. Buna dimineață.

Ruggero- buna, cum ai dormit?

Karol- foarte bine. Vrei sa spui că am dormit toată noaptea îmbrățișați?

Ruggero- da.

Karol- se vede dece am dormit așa de bine. Apoi Ruggero se apropie ușor de Karol, până când buzele lor s-au unit. A fost un sărut dulce aprobat de amândoi. Și de data aceasta nu ia mai intrerupt absolut nimeni. #Lutteo

Ce sa intamplat cu noi? //Cartea Numarul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum