După repetițiile pentru Soy luna 3....
Ruggero- Karoly, ce sa întâmplat. Pari așa de ...supărată?
Karol- nu sa întâmplat nimic.
Apoi pleacă.
Dar Ruggero se duce după ea.Ruggero- Karol...spune-mi ce sa întâmplat, pari foarte foarte supărată. Ți-a făcut sau ți-a zis Matteo ceva?
Karol- ...of bine...m-am despărțit de el, adică el sa despărțit de mine mai bine spus...
Ruggero se apropie de ea, și o ia în brațe, spre mirarea lui ea face la fel.
Ruggero- liniștește-te totul va fi bine, îți promit.
Apoi se uită in ochii ei, se vedea că suferea extrem de mult pentru ceva, sau cineva.
Ruggero- Karol, eu îți voi fi în tot deauna aproape. Credema.
Karol- eu credeam că nu vei mai vorbi cu mine după cum m-am purtat cu tine.
Ruggero- eu nu pot sta departe de o persoana pe care o iubesc așa de mult...
Karol- Ruggero...îmi pare foarte rău pentru tot, doar că în momentul când am aflat că mă vei părăsi nu am putut pur și simplu să accept asta așa că am incercat sa te uit. Prin Matteo incercam sa te uit, alta dată când mă sărută parca mă sărutai tu... credema..te iubesc foarte mult.
Ruggero- dar dece nu mi-ai spus asta mai devreme?
Karol- fiindcă nu aveam curajul a incepe totul de la capăt...înțelegi.
Ruggero- da...
Apoi se duc in camera lui Ruggero.
Karol- și vreau să îți spun că melodia cantata de tine la Open Music a fost...EXTRAORDINARA. o ador.
Ruggero- serios, chiar îți place?
Karol- da, foarte mult.
Ruggero- te iubesc!
Apoi se sărută, a fost un sărut minunat pentru cei doi, sălbatic extraordinar...
și știți voi ce a urmat după😉Uite, ați vrut sa îți reampac pe cei doi așa că am făcut-o. Cum vi se pare cartea?
CITEȘTI
Ce sa intamplat cu noi? //Cartea Numarul 1
RomanceIubitor, libertin, plin de umor și multe altele. Asta este tipul de care sa îndrăgostit ea, Karol. Îl iubește mult și el o iubește mult. Dar multe obstacole se vor pune in povestea lor. Oare cum e va sfârși?