Capitolul 9 - "Nu mai vin la filmari"

524 19 3
                                    

Dimineață ne trezisem, oficial eram împreună cu Matteo. Coboram jos la micul-de-jun. Când l-am văzut pe Ruggero era sa nici nu îl mai recunosc. Era extrem de obosit, ochii roși că și cum a plâns toată noaptea și era singur.

Karol și Matteo râdeau tot timpul, se vedea că se iubesc, mai toată trupa sa strâns pe lângă ei intrebandui daca sunt împreună.

Karol- Da, suntem oficial împreună, și ne iubim.

Erau toți acolo...înafara de Ruggero.

Au început repetițiile, coregrafia mea era ca și a lui Ruggero, urma să dansăm împreună.

Unul dintre profesori merge la Matteo.

- Cum te numești pustiile?

Matteo- Matteo

- Știi că dansezi?

Matteo- Da, am făcut 5 ani dans.

Bine, vrei să îl înlocuiești spectacolul acesta pe Ruggero? Nu se simte prea bine.

Matteo- Vorbiți serios?

- Da, deci vrei?

Matteo- Desigur

...

Karol-"doamne, pur și simplu nu pot dansa împreună cu Ruggero." Apoi aud

-STOP.

- Ruggero, spectacolul aceste ești în pauza. Matteo te va înlocui. Poți să pleci in camera, se vede că nu te simți bine.

Ruggero- ce, dece??

- Ti-am spus, du-te in camera ta.

Ruggero pleacă supărat și nervos. Matteo merge langa Karol. Toți păreau mirați și fericiți în același timp.

Coregrafia a ieșit perfect. Urma un spectacol minunat.

...

@ruggeropasquarelli

ruggeropasquarelli - dece este viața așa de grea uneori? Nu știi cum se întoarce roata🙍🙇 Te rog intoarcete

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

ruggeropasquarelli - dece este viața așa de grea uneori? Nu știi cum se întoarce roata🙍🙇 Te rog intoarcete.

531.634 likes

@valentina - Asumați🗣

@michael - 👫 ➡✍🔄💔 singur ți-ai făcut-o @ruggeropasquarelli

@cande - deabea aștept să te văd. Te iubesc și eu dragul meu.

@ana - @ruggeropasquarelli ea este fericita acum, iar tu plângi, puteai tu fi îl locul lui.

@gaston - frate, ai greșit, dar sunt alaturi de tine. @ruggeropasquarelli

@karol - singurul care a greșit ești doar tu!

@chiara - ai dreptate. @ana

@lutteo_myhappines - ce sa întâmplat? Te-ai despărțit de Cande?

@lutteo_forever - nu mai vorbește luna cu tine?

@lutteo - ce sa întâmplat???

După spectacol.

- pustiulee! Ești extraordinar! Te pricepi la fel de bine la actorie că la dans?

Matteo- da, oarecum.

- Trebuie sa joci in serialul nostru!

Matteo- Vorbiți serios? Asta este viseul meu!

- Bine, tu vei apărea în Soy Luna 3!

Matteo- nu cred! Vă mulțumesc.

Ruggero- "ce bine că măcar Matteo nu va veni cu noi la Mexic, ar fi cel mai mare coșmar al meu"

Matteo merge la Karol.

Matteo- Karol!! Karol!

Karol- da.

(Toți își împachetau bagajele)

Matteo- o sa vin cu tine in Mexic.

Karol- CE? cum adică? Tu vorbești serios!

Matteo- da, și mai mult de atât voi juca în Soy Luna 3..

Karol- nu pot sa cred! Îl strânge în brațe și îl sărută.

Toată trupa a auzit vestea cea mare. Toți îl adorau pe Matteo. Toti se bucuraseră. Nimeni nu îl mai plăcea ce Ruggero pentru ceea ce ia făcut lui karol.
Printre ei a auzit și Ruggero.

Ruggero- "Nu cred!!, Eu nu o sa mai vin la filmări!!!"

Ce sa intamplat cu noi? //Cartea Numarul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum