Venise și ziua spectacolului. Înainte să intrăm Michael a venit la mine și Karol.
Michael- Ruggero, voi sunteți împreună?
Apoi Ruggero se uită la Karol.
Michael- deci?
Karol- aprobă din cap.
Michael- serios?
Ruggero- da, dar sa nu mai spui nimănui. Ok?
Michael- da, dar de când sunteți împreună?
Karol- de 2 zile.
Michael- sa va tina. Bafta.
Ruggero&karol- și ție lafel
Apoi intra toți pe scena. Karol și Ruggero păreau cei mai romantici, toți strigau: lutteo, lutteo, lutteo
Ruggero se uită cu atât de mult romantism la Karol, și ea lafel. Se vede cât de mult se iubesc.
La sfârșitul spectacolului Michael a anunțat oficial că este cu Valentina împreună. Apoi Michael îi făcu cu ochiul lui Ruggero, anuntandul că trebuie să facă și el asta și să spună tuturor oamenilor, Ruggero era prins între doi pereți, nu știa ce să facă.
Apoi îi spune Karol încet.
Karol- Ruggero, nu fa asta. Credema e mai bine.
Ruggero nu o făcuse. Apoi se terminase și spectacolul. După toate astea Ruggero a postat o poza pe Instagram.
@ruggeropasquarelli
@ruggeropasquarelli
Multe inimi pentru tine, deși ne-am văzut astăzi totuși mie îmi e și mai tare dor de tine. 22:34@cande: aww, și mie îmi este lafel de dor de tine. 22:34
@ana: Rugge, arătați perfect împreună. @karolsevillaofc 22:53
@gaston: mama frate, sunteți splendizi. #lutteo 22:40
@chiara: cuplul anului #lutteo
"In camera"
Karol- doamne ce obosita sunt.
Ruggero- și eu, ai văzut ce mesaje avem la postarea ce am pus-o eu?
Karol- da, sunt foarte frumoase.
Ruggero- dar cea mai amuzantă parte e că Cande a crezut că mesajul este pentru ea.
Karol- pai și nu e? Spune în timp ce se demachiază.
Ruggero- nu, cum sa fie pentru ea. Este pentru tine, și când nu te vad o secundă mi se face și mai dor de tine.apoi Ruggero o ia în brațe și o sărută.
Karol- da dar știi că asta este ultima noastră noapte împreună săptămâna asta. Nu?
Ruggero- da...sincer nu vreau sa mai plecam. Va trebui să mă întorc la Cande.
Apoi Karol și Ruggero se culcaseră.
Mâine dimineața la 7:00 Ruggero se trezise, trezindo încetișor și pe Karol.
Ruggero- Karol, trezește.
Karol- încă 2 minute.
Ruggero- hai trebuie sa ne facem bagajele.
Karol- nu vreau sa plec.
Ruggero- nici eu, dar privește partea buna, săptămâna viitoare vom fi plecați dinou. In Italia, tara mea de suflet.
Karol- patriot ce sa mai. Apoi rade.
Ruggero rade și el. Apoi o sărută pe Karol.
Într-un final își fac bagajele și ei și coboară jos la autocar.Apoi pleacă. Când ajung in Mexic Ruggero și Karol își caută un loc mai retras unde și-au luat la revedere.
Karol- pa Ruggero, sa știi că te iubesc.
Ruggero- și eu.^_^
CITEȘTI
Ce sa intamplat cu noi? //Cartea Numarul 1
RomantikIubitor, libertin, plin de umor și multe altele. Asta este tipul de care sa îndrăgostit ea, Karol. Îl iubește mult și el o iubește mult. Dar multe obstacole se vor pune in povestea lor. Oare cum e va sfârși?