Timpul a trecut destul de repede...Ruggero o uitase pe Karol. Ceilalți nu îl mai întrebase nimic despre ea și el făcând lafel...cande nu ii permitea sc intrebe asta...el credea că ea a murit după accidentul petrecut la spital...și si-ar dori enorm sa o mai vadă odată...dar este prea târziu...
- Copii! Sunteți pregătiți pentru urmatoarul concert?
- DA!
- Încă odată!
- DAAAA!!!
- Ok haideți.
Ruggero➡Michael- Doamne cate persoane! Sunt dublu decât la concertul trecut.
Michael➡Ruggero-....da...
...
Ruggero- Și acum ultima piesaaa!!! Valentina intra!!
Fani- Unde este Karol!!!
Ruggero- ...
Fani- O VREM PE KAROL! KAROL! KAROL!!!!
Ruggero➡Valentina- ce facem acum? Sa le spunem ce sa întâmplat?
Valentina➡Ruggero- nustiu! Off...
Fani- KAROL! KAROL!!!!
Karol- Holaa!
Ruggero&Valentina- KAROL??
Ruggero când a văzut-o venind spre scena a inceput să ii curgă lacrimi lafel și Valentina. Ruggero o ia în brațe.
Ruggero- Karol, nu credeam că o să te mai vad. Spune Ruggero plângând și strangando în brațe.
Fani- SARUT! SARUT!!
(Fani credeau că face parte din spectacol...dar nu era așa)Ruggero o sărută. Dar cea ce nu știau fani era că el o sărută cu prea multă pasiune și iubire, ea lafel.
Apoi Ruggero a cantat Alla Voy. După au cântat împreună toți Siempre Juntos. După 45 de minute spectacolul sa terminat....
Ruggero- Karol...îmi poți explica cum de te-ai făcut bine? Nu îmi vine să cred. Și o strange dinou în brațe.
Karol- pai..
Apoi vine cande.
Cande- oh! Karol! Ce mă bucur că ești bine! (Ras ironic)
Hai Ruggero trebuie sa plecam.Ruggero- trebuie sa plec.
Karol- a...o..k..pa.
Ruggero- pa.
...
Valentina- cum te simți Karol! Ai văzut ce sa întâmplat la final? Daca nu veneai nu știam ce să le spunem.
Karol- da, am apărut la fix.
Valentina- dar cum de ți-ai revenit? Ruggero ne-a spus că erai foarte bolnava și că a crezut că...știi tu! Că ai murit.
Karol- nu scăpați voi așa ușor de mine. Apoi rade.
Valentina- nu știi ce mă bucur că te-ai întors!
Și o îmbrățișează.
Apoi vine și restul grupului. Toți foarte bucuroși de reantoarcerea lui Karol.
...
Între timp între cande și Ruggero.
...Cande- ce a fost cu sărutul ăla? Tu chiar vrei sa mă despart de tine?
Ruggero- ce mai aștepți? Fa-o daca simți nevoia!
Cande- doar știi cât te iubesc. Eu te vreau doar langa mine.
Ruggero- da...
Cande- bine, hai sa mergem acasă.
Ruggero- ok...
...
Mâine zi după repetiții...
...Ruggero- și? Ce mai faci?
Cum te mai simți?Karol- bine, vreau sa iti spun ceva.
Ruggero- spune. Te ascult.
Karol- uite...știu că între noi sau întâmplat multe. Dar...eu totuși te...
Vă așteptați la asta?
CITEȘTI
Ce sa intamplat cu noi? //Cartea Numarul 1
RomanceIubitor, libertin, plin de umor și multe altele. Asta este tipul de care sa îndrăgostit ea, Karol. Îl iubește mult și el o iubește mult. Dar multe obstacole se vor pune in povestea lor. Oare cum e va sfârși?