Capitolul 11 - "Actiune"

508 16 3
                                    

Regizorul- in primul episod Ruggero te va invita in parc unde veți vorbi și va fi și un sarut. Uite aici scenariul Karol. Și tu Ruggero. După asta tu Matteo văzând că se sărută vei merge la ei și îi vei spune lui Ruggero că nu o merita și că tu ști un adevăr despre el despre care Karol nu trebuie sa afle. Ok?

Matteo- ok.

- Ruggero ai inteles?

Ruggero- da.

- Karol?

Karol- da am înțeles.

...

- Și, ACTIUNE!

"In parc"

Ruggero- Luna, te iubesc așa de tare, nu vreau sa te pierd dinou.

Karol- ...nici eu. Și eu te... NU POT!.

Regizorul- Ce nu poți?

Karol- Sa ii spun lui Ruggero că îl iubesc.

Regizorul- Karol, trebuie.
Dubla 2.
ACTIUNE.

Ruggero- Luna, te iubesc așa de tare, nu vreau sa te pierd dinou.

Karol- Nici eu Matteo, și eu te iubesc și nu as vrea nici o data sa te pierd.

Apoi Ruggero se uită în ochii lui Karol, se vedea că mai simte ceva pentru el. El era sigur că ea va respinge sărutul, dar nu a făcut-o.

Regizorul- Și STOP! Doamne a fost perfect, Hollywood scrie pe voi. Sunteți împreună și în viața reală.

Karol- nu dece?

Regizorul- sărutul acela părea ceva mult mai mult decât actorie. Bine sa trecem mai departe, acum vine scena când Kevin(Matteo) vine la voi.
Și ACTIUNE.

Kevin- Matteo, las-o nu o meriti, ea mă iubește pe mine.

Matteo- ba nu, ea a fost cu mine mă iubește pe mine și va fi tot cu mine.

Kevin- asta crezi tu!

...

Valentina➡Regizor - asta nu face parte din scenariu nu?

Regizorul- nu

...

Kevin- doar nu vrei sa ii spun adevărul lunei nu?

Regizor- STOP. A fost bine, dar ați adăugat și voi multe pe lângă scenariu. Si este foarte realistic. Ori sunteți voi niste actori foarte buni ori ce se întâmplă în film este și în viața reală și între tine și Matteo chiar este un conflict.

Ruggero- oarecum.

...

Ce sa intamplat cu noi? //Cartea Numarul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum