Timpul trecuse repede, Karol îi trimitea mesaje lui Ruggero, dar el nu răspunde pur și simplu, vedea mesajul și se deconecta:'(
Karol- "Nu înțeleg ce sa intamplat, oare l-am supărat cu ceva?"
Venise și ziua pentru următorul concert, chiar daca nu mi-a răspuns la mesaje acum o să îl văd oricum, de data asta este și caro cu mine, cea mai buna prietena a mea. Ea este cu Gaston împreună, deci mă pot sfătui cu ea daca ceva nu este in regula.
Pe drum spre autocar i-am povestit ce sa întâmplat ia a zis că poate nu a vrut să răspundă din cauza lui Cande. Dar nu știu ce să cred. Într-un sfârșit vine și el. Dar era extrem de distant. Lucrul asta mă cam rănise sincer. Pur și simplu fara nici o explicație, nu îl înțeleg deloc.tot drumul a stat și a vorbit cu Gaston. M-am hotărât să îl întreb pe el, poate sa întâmplat ceva cu Ruggero.
Gaston- nu, nu mi-a zis nimic special, părea normal că de fiecare data. Dece?
Caro- a întrebat doar așa.
Caro îi da un pui lu Gaston și plecam spre recepție. Ruggero și-a luat camera cu Michael.
Karol- " ce? Dece?"
Valentina vine la mine.
Valentina- noi doua vom sta împreună într-o cameră, fiindcă Ruggero vrea sa stea cu Michael.
Karol- ok.
Urcam sus in camera, despachetam, și mai aveam pauza 2 ore.
Valentina- acum ai de gând să îmi spui și mie ce se întâmplă intre tine și Ruggero?
Am cedat, i-am povestit totul.
Valentina: pai și karol, dece nu stați în aceași camera dacă sunteți împreună?
Karol- nustiu.
---Michael: pai și Ruggero, dece nu stați în aceași camera dacă sunteți împreună?
Ruggero- e complicat.
Valentina- totul va fi bine Karol. Poate are o zi mai proasta.
Karol- înțeleg dar dece nu îmi răspunde nici la mesaje
Valentina- înțeleg, e ciudat rău.
Karol- da.
Am ieșit cu Valentina in parc sa luam aer. Acolo erau și Michael cu Ruggero.
Fetele se îndreaptă către băieți.
Karol- Ruggero...dece îmi faci asta?
Ruggero se uită lung la Karol.
Ruggero- trebuie sa vorbim.
Karol și Ruggero se îndreaptă mai departe.
Ruggero- Karol, intre noi doi a fost o poveste scurta dar foarte frumoasa. Am realizat cât o iubesc pe Cande.
Karol- pai și eu?? Ce sunt? Tu ai plâns și ai spus că eu însem totul pentru tine. Ruggero, nu sunt jucăria ta!! Înțelege, am și eu suflet.
CITEȘTI
Ce sa intamplat cu noi? //Cartea Numarul 1
RomantizmIubitor, libertin, plin de umor și multe altele. Asta este tipul de care sa îndrăgostit ea, Karol. Îl iubește mult și el o iubește mult. Dar multe obstacole se vor pune in povestea lor. Oare cum e va sfârși?