6.

108 3 0
                                    

,,Do prčic, sakra!" zařval jsem. Došel jsem pro Schneidera a ukázal mu to. Opili se, a nebo spolu něco mají? Richard Z. K. a Christop Schneider. Rozbrečel jsem se a obejmul ho. ,,Tak jak to bude s náma dál?" zeptal jsem se se strachem v hlase. ,,Budem pořád pár... bude to jako dřív... vymluvíme se z toho... bude to v pohodě..." uklidňoval mě. ,,Super!" změnil jsem tón hlasu. To, co jsem potřeboval, byl sex s mým Schneiderem.

Z pohledu Tilla

Cítil jsem se prázdný. Cítil jsem se provinile. Byl jsem jak bez duše. Byl jsem uvnitř mrtvý. Nechtěl jsem nic jiného, než mého Flakea. Nebo... možná už ne mého... Ale chtěl jsem ho. Chtěl jsem ho tady u sebe, abych ho mohl obejmout a políbit na čelo. Abych s ním zas mohl spát v jedné posteli a dýchat jeho vůni. Všechno jsem to zkazil, já sám. Ani jsem ho nemohl navštívit. Musel jsem vyzvídat od ostatních. Bylo mi tak smutno, utápěl jsem se v depresích. Říkali mi, že bych se měl pohnout vpřed a že si to urovnáme. O tom jsem dost pochyboval. Zkusil jsem mu napsat vzkaz... Na který ale neodpověděl. Začal jsem se sebepožkozováním a jedl jsem taky méně. Zhubl jsem asi osm kilo. Volný čas jsem strávil truchlením nebo jsem spal.
Zkusil jsem kreslení, ale to mi nešlo. Tak jsem nakonec skončil u čtení. Schneider mi půjčil pár knih. Čtení mě bavilo natolik, že jsem zapomněl, jak rychle letí čas. Brzy uplynul týden a tak zbývalo do návratu Flakea jenom dva týdny. A taky mi přišla odpověď na můj omluvný dopis.

Co sis uvařil, to si taky sníš.
-Flake

Za tu dobu jsem se vážně pohnul vpřed, ale tohle mne schodilo zas tam, kde jsem byl. Už jsem neměl sílu.

Toto byla velice debilní kapitola... to be honest, neměla jsem nápady, ale když mam dneska ty narozky...😂 No, snad se vám líbila, i když byla vážně o ničem:) pridávám písničku, která stojí za to, poslechnout si ji:

To je vše. Slibuji, že příští kapitola o něčem bude😂 Vaše
--Lopata--

Jen můj Kde žijí příběhy. Začni objevovat