פרק 2 -סוף מעשה במחשבה תחילה.

244 15 14
                                    

"מה זה לעזאזל היה עכשיו?" שאלה ביול את ג'יין שבעצמה לא הבינה מה רוצה ממנה הנער הקר "רואה ? את המבטים עוד יכולתי לסבול אבל לא עשיתי לו כלום ועזבי את זה אני אפילו לא מכירה אותו אז מה הקטע באיום הזה או למה שהוא מחשיב את זה?" אמרה ג'יין את דעתה על מעשיו של שיומין. "תקשיבי אני מציעה לך לא לענות לו בכלל או שתעשי כאילו את מפחדת וזה יספק לו את הצורך הרי מזה הוא חיי ,שכולם מפחדים סביבו " אמנם ביול רק הכירה את חברתה החדשה אך כבר דאגה לה. "אל תדאגי אני לא מפחדת מהיצור הזה ובטח שאני לא אספק לו את הצורך הזה הגיע הזמן שמישהו יהרוס לו את המוניטין או לפחות יעמיד אותו במקום אז אם הוא החליט להתגרות בי ,שאני חדשה כאן, כניראה שאני זו שצריכה לעשות את זה" אמרה ג'יין,ביול השיבה בהנהון קל וכך הסתיימה שיחתן על שיומין. בדיוק לאחר שתי דקות נישמע צלצול להכנס לשיעור . הבנות הגיעו ראשונות כיוון שהקולר היה קרוב לכיתתן הן נכנסו וראו את שיומין יושב כבר במקומו עם חיוך זדוני כאילו כבר הספיק לזמום משהו. עבר לו יום הלימודים ולהפתעתן של ביול וג'יין לא נישמעה מילה מצידו של הנער הקר. "טוב עדיף ככה לא?" שאלה ביול שאלה רטורית "חחחח אמרתי לך הוא סתם רוצה להפחיד אותי כדי שאני אפחד ממנו כמו כולם פה" אמרה ג'יין ושתיהן פנו ללכת לשער בית הספר ולהמשיך הביתה. "תראי לי איפה את גרה כדי שנוכל ללכת ביחד בבוקר אם זה קרוב אלי" ביקשה ביול "ממ טוב בואי אשמח שתראי לי גם את במילא זה היום הראשון ולא נתנו שום שיעורים" אמרה ג'יין "או את גרה שתי רחובות ממני מה שאומר שאחרי שתי תחנות באוטובוס אני עולה" אמר ביול בהתלהבות "או אבל אמרת שאת רוצה ללכת לא?" תהתה ג'יין . "חחחחחחחח ללכת לסוע נו הבנת אותי ,באטובוס זאת רק מינימום רבע שעה לא שמת לב?" שאלה ביול תוך כדי שהיא צוחקת ממבטה המבולבל של חברתה. "טוב בסדררררר תפסיקי לצחוק עלי חצופה" הן צחקו יחד ובסופו של דבר נפרדו לשלום בחיבוק.

ג'יין נכנסה לביתה הוריה כבר חזרו מהעבודה ,הם אכלו יחד ארוחת צהריים ,שוחחו כמה זמן ואחר כך ג'יין עלתה לחדרה לנוח ונרדמה לה עד הבוקר כניראה היתה צריכה להשלים שעות שינה .

הבוקר הגיע במהרה וג'יין לא שמה לב שישנה כול כך הרבה מה שגרם לה להרגיש רעננה ושמחה עם אנרגיות . היא התארגה והתקשרה לביול לשאול אם היא מוכנה כדי שיסעו יחד. " או ג'יין קמתי רק לפני רבע שעה יקח לי עוד זמן אני אקח את האוטובוס הבא" "או אוקי ניפגש בבית הספר" השיבה לג'יין לביול וניתקה את הפלאפון ושמה אוזניות לשמוע שירים. שוב כעבור רבע שעה ג'יין היתה כבר בבית הספר אומנם היה דיי מוקדם יחסית ולא היו עוד הרבה תלמידים. ג'יין הלכה לכיתתה וכשניסתה לפתוח את הדלת היא היתה נעולה אז ניסתה לדפוק ולראות אולי המורה כבר שם ונעל בנתיים ,"מי זה?" נישמע קול גברי מוכר "זאת ג'יין מהכיתה" השיבה. "רק רגע" השיב הקול המוכר. משום מה הוא היה מוכר אך עדיין לא הצליחה ג'יין לזהותו. בנתיים עברו כמה דקות וחלק מהכיתה כבר היו מאחורי ג'יין וחיכו שהכיתה תפתח ואחד התלמידים אמר "ממתי נועלים בכלל דלתות בבוקר?" והשאר תהו גם. "למה אני מקבלת הרגשה מוזרה פתאום?" חשבה לעצמה. "פתוח" ג'יין מיהרה לפתוח את דלת הכיתה ובשניה אחת יכלה להרגיש את עצמה רטובה מהראש ועד כף הרגל ,היא לא הבינה מה קרה בדיוק ולאחר מכן שמה לב שהבחור הבלונדיני הקר מחייך אליה ואפילו צוחק מהמראה שלה וקלטה שבעצם הוא שם דלי מים על הדלת מלמעלה ובגלל זה נעל כדי לוודא שישפך עליה ולא על אף אחד אחר.ובנוסף דיבר בעדינות כדי שלא תזהה את קולו ,קולו היה גברי כמובן אך מאוד עדין באותו הרגע שאפילו לא עלה בדעתה שזה מה שיקרה. כול מי שהיה מסביבה של ג'יין היה מופתע והיו מעט בנים מגעילים שאפילו צחקו. " ואו כול הכבוד זה מה שאתה יכול לעשות ? לשפוך עליי מים? לפי האיומים שלך חשבתי שאתה יותר מפחיד ולא ילד בגן " צחקה ג'יין צחוק מאולץ שלא יראו שהיא מרגישה מושפלת ומחאה כפיים תוך כדי. " ואו כול הכבוד לך בלונדי מאיים" הוסיפה. "זה רק חימום סתם דאגתי אולי לא שתפת פנים בבוקר אני יודע?" גיחח שיומין. בדיוק ביול הגיעה ,כמעט באיחור והיתה מופתעת לחלוטין מאיך שראתה את חברתה . "מה הולך פה?? זה הוא עשה לך??" שאלה ביול עדיין פעורת פה. "כן אבל זה כולה מים מה כבר מפחיד בזה?" ענתה ג'יין מחייכת. "מה זה משנה מפחיד או לא איך תהי ככה?? ,או בואי מהר נבדוק אולי יש לי בגדי ספייר בלוקר ,מסרק יש לי בתיק אשאיל לך גם אותו " הבנות מיהרו ללוקר של ביול ולמזלה של ג'יין היו לה שם מכנס וחולצת טרנינג ,ג'יין הלכה מהר לשירותים להתארגן מחדש וביול מיהרה לכיתה כי כבר היה צלצול ועמדה לאחר. לאחר כרבע שעה דפקה ג'יין בדלת הכיתה וביקשה להכנס " את חדשה וזה רק היום השני של הלימודים ואת כבר מרשה לעצמך לאחר?! ועוד רבע שעה?! ,אין בעיה היום ההורים שלך יקבלו שיחה . אמר המורה בקול מורם וכעוס. "המורה תוותר לה מסכנה תראה איזו מקלחת ארוכה היא עשתה בטח חשובה לה ממש ההגיינה " אמר שיומין בכזאת ציניות שגרמה לצחוק רם בכיתה. "מה קרה אתם צוחקים כשזה לא קשור אליכם?" התעצבנה והפעם טרקה את הדלת ופשוט לא נכנסה לשיעור. ביול קמה בעצבים ממקומה והלכה מהר אחרי חברתה,אך ג'יין הספיקה כבר להעלם מזווית עיניה . ביול עשתה סיבוב ברחבי בית הספר ואז ראתה את שיערה הארוך מכמה מטרים ,היא ישבה בספסל ,ביול התקרבה אליה וראתה שחברתה דומעת וחיבקה אותה. "מה עשיתי לו ? זאת באמת היתה הגזמה אבל לא יכולתי להראות לו שזה מזיז לי זה היה גורם לו לעוד יותר הנאה,ושתביני ישנתי כול כך טוב וקמתי עם אנרגיות להיום " אמרה ג'יין בזמן שדמעות של כעס ועצבים זלגו מעיניה ."ביול מה אם יענישו אותך על זה שיצאת בלי רשות לא הית צריכה לבוא בשבילי על חשבון שיעור יש הפסקה גם" אמרה ג'יין. "למרות שאנחנו חברות רק מאתמול חברה זאת חברה והיא באה לפני הכול ,אני אשלים את החומר אחר כך לא חסר ממי לקחת מחברת" הבנות שוחחו להן עד שנישמע הצלצול להפסקה וג'יין קמה במהירות לפתע. "מה לאן? יש הפסקה" שאלה ביול . "אני יודעת אני הולכת לתת למטומטם הזה מה שמגיע לו" השיבה. ג'יין התקדמה במהירות ובעצבים לכיתה וביול אחריה היא נכנסה ושיומין בדיוק קם היא נגעה לו בגב עם האצבע כדי שיסתובב וסטרה לו כול מי שהיה בסביבה פער את פיו ונבהל ביול קראה לג'יין כדי שתברח ממנו אך ג'יין עמדה וצרחה עליו "איך המרגש בלונדי ? רוצה עוד אחת ? כי זאת היתה רק על זה ששפכת עלי מים לא התייחסתי עוד להערה שזרקת בכיתה אם כול כך משעמם לך בחיים דפוק תראש בקיר ותשפיל תעצמך לא אחרים" צרחה עליו ג'יין. שיומין התחיל לצחוק עליה בקול רם ומחא כף בציניות "ואו האומץ" אמר ומיד לאחר מכן תפס את ידה בחוזק ומשך אותה יחד איתו עד שהם הגיעו למאחורי הבניין איפה שאין אף אחד ,הוא סיבב אותה אליו עם היד בה אחז בידה והצמיד אותה לקיר ככה שידו הימנית מעל ראשה וידו השמאלית מצמידה אותה לקיר מוודא שהיא ל תוכל לברוח ,הוא התקרב לאוזנה ולחש כדי להבהיר את מסרו בבירור "אני באמת לא יודע מאיפה האומץ שלך אבל את צריכה להגיד לי תודה בכלל שאני לא עושה לך כלום על הסטירה מבינה?" היא פתחה את פיה כדי לענות לו בהתחכמות אך הוא כבר צפה את זה ושם את ידו הימנית על פיה כך שלא תוכל להשיב ואמר "אני כבר מכיר אותך כמה שעות ואת אוהבת להתחכם איתי אז לטובתך אל תוציאי מילה כרגע" הוא שיחרר את שתי ידיו ממנה הסתובב והלך לדרכו . "אולי עשיתי טעות שלא חשבתי פעמיים על מה שביול אמרה לי ,הוא באמת מפחיד" חשבה לעצמה ונשארה שם קפואה.

NakedWhere stories live. Discover now