"סלחי לי,אבל מי את בדיוק?" שאל מין סוק כשג'יין חיבקה אותו ולא נראתה לו מוכרת בכלל. "מה זאת אומרת מי את בדיוק?" שאלה ג'יין כלא מבינה. "מי את ילדה ולמה את מחבקת אותי?" הוא שאל אותה. "מה? הלו קים מין סוק אנחנו זוג שחגג חודשיים לא מזמן." אמרה ג'יין. "זוג? יש לי חברה ? ממתי ? ולמה את קוראת לי מין סוק ולא שיומין?" מין סוק התקיף אותה בשאלות כי הוא בעצמו היה מותקף מהדברים ששמע.
"אחי אתה רוצה להגיד לי שאתה לא זוכר את ג'יין?" שאל אותו ג'ונמיון. "גם אותך אני לא זוכר,מה שאני יודע זה שעברתי תאונה והזכרון של התקופה האחרונה נמחק לי ולא בטוח שהוא יחזור." אמר מין סוק. ג'יין עמדה במקום ולא יכלה לעכל או להכיל את מה ששמעה.
"ג'יין?" קראה לה ביול אך ג'יין עמדה כאילו החדירו סכין בליבה. פתאום היא יצאה מהשוק שהייתה בו ופשוט הלכה לשירותים בזמן שדמעות יורדות בפניה וליבה כאוב מהדברים ששמעה. היא הסתכלה במראה ואמרה לעצמה "אני לא אתן ליום שלי להרס עוד יותר,אני אעשה הכול כדי שהוא יזכר בנו."
ג'יין הוציאה את דמעותיה האחרונות,שטפה פנים וסדרה את עצמה. היא נכנסה לכיתה כאילו כלום לא קרה קודם והתיישבה במקומה וראתה בדיוק שג'ונמיון הראה למין סוק איפה הוא יושב. מין סוק התקדם למקומו ליד ג'יין ובדיוק נכנס המורה והתחיל השיעור. ג'יין הרגישה שכול השיעור עבר במתח והיא רק רוצה שהוא הסתיים כבר. מין סוק אפילו לא הסתכל לכיוונה של ג'יין אך הוא ניסה להזכר בתקופה שנמחקה מזכרונו.כשהסתיים היום מין סוק מיהר ללכת הביתה מה שלא היה רגיל כי הרביעיה התרגלה כבר ללכת לבית הספר ובחזרה כול יום. הוא נכנס הביתה והופתע לראות את אימו. "אימא את לא בעבודה?" שאל אותה מין סוק. "לקחתי כמה ימים חופש כדי לנסות לעזור לך להזכר,העובדה שאתה לא זוכר עכשיו דברים מפחידה אותי." השיבה אימו. "אם את מדברת על זה כבר,היום ילדה אחת רצה אלי כשראתה אותי,חיבקה אותי וטענה שאני חבר שלה." הוא סיפר לה. "או זאת ג'יין בטח,אתם באמת חברים ובטח מאוד כואב לה עכשיו שאתה לא זוכר." השיבה לו אימו. "ואו אף פעם לא היה לי קשר רציני,באמת השתנתי כול כך?" הוא המשיך לשאול בסקרנות. "כן אהוב שלי השתנת מאוד,ואני מקווה שבשביל ג'יין תצליח להזכר בהכול." אמרה אימו.
פתאום כאב למין סוק הראש והוא ראה פלאשבאק שבו הוא ואימו משוחחים על מעבר לבית הספר כמין סוק ולא כשיומין.
"מה זה היה עכשיו." חשב לעצמו מין סוק ולא שיתף את אימו במה שראה בפתאומיות."טוב אימא אני יוצא קצת לריצה אני צריך להשתחרר." אמר מין סוק לאימו,היא הנהנה לחיוב והוא הלך להחליף מהר את בגדיו לבגדי ספורט ויצא. הוא הלך לרוץ בשביל העגול שמסביב לפארק שהרביעיה שלנו יוצאת בדרך כלל. הוא עשה לפחות שבעה סיבובים והחליט ללכת קצת למתקני כושר ששם ולנסות להזכר בכול דבר שרק יוכל.
פתאום התקדם נער כלשהו לכיוונו של מין סוק. "אוו מין סוקי מלא זמן לא התראנו." אמר אותו הנער. "או אנחנו חברים אתה מוכר לי ?" שאל מין סוק. "כן מכיתה ז' אבל לאחרונה רבנו בגלל מישהי." אמר הנער.
"מישהי?" שאל מין סוק כלא מבין. "כן,שמעתי מחברים שלי שאבדת את הזכרון ועכשיו היא מנצלת את זה ומשקרת שהיא חברה שלך." אמר הנער. "למה שהיא תעשה את זה?" שאל מין סוק. "כי אני דלוק עליה אז היא רוצה לעשות לי דווקא והיא יודעת שאני ואתה החברים הכי טובים." אמר הנער. "איך קוראים לך בכלל?" שאל מין סוק. "קוראים לי ראיין ואני החבר הכי טוב שלך." אמר ראיין ולמרות שמין סוק לא זכר הייתה לו תחושה מאוד מוזרה לגביי דבריו של ראיין. הרי לפני שעה בדיוק הוא דיבר עם אימא שלו והיא אישרה שיש לו חברה בשם ג'יין,וזכר שהוא תמיד היה שיומין שמפחיד את כולם,בגלל זה הוא שאל אם הם חברים,לבחון את הזכרון,מה קרה אחרי השינוי שעבר?
"לבחורה שאתה מדבר עליה במקרה קוראים ג'יין?" שאל מין סוק למרות שכבר הבין לבד שכן. "כן בדיוק זאת היא." אמר ראיין משחק את עצמו דובר בתמימות. "אם אתה כול כך דלוק עליה אני יכול לנסות לסדר בניכם." אמר פתאום מין סוק. "מה באמת אחי?" שאל ראיין. "בכיף." השיב מין סוק,הם המשיכו לדבר על כך עוד קצת וכול אחד הלך לדרכו.
"הרווחתי את כול הקופה." חשב לעצמו ראיין בדרך הביתה. "חושב שהוא יכול לעבוד עלי,אני אעשה את זה כדי לנסות להזכר." חשב לעצמו מין סוק גם כן בדרכו הביתה.
YOU ARE READING
Naked
Romantikזאת פעם ראשונה שאני כותבת משהו,פשוט היתה לי השראה המון זמן מקווה שמי שיקרא יהנה:))