פרק 6-תהי בטוחה שאני לא שקט.

143 14 12
                                    

הכיתה קיבלה את התלמידים החדשים בחיוך ובסקרנות. "בואי ניגש אליהם בהפסקה נשאל אם הם צריכים עזרה או סתם אפילו נדבר איתם" הציעה ביול לג'יין. "ממ סבבה בכיף לא יזיק לנו להתחבר לאנשים חדשים הרי במילא כולם פה כמעט מטומטמים" השיבה ג'יין וביול צחקה בתגובה.

"מה קורה אחי?" פנה ג'ונמיון למין סוק. "סבבה מה איתך?" השיב מין סוק בשאלה. "הכול מעולה אתה ניראה לי אחלה גבר אכפת לך אם אני אשב לידך?" שאל ג'ונמיון. "מה פתאום,שב." ג'ונמיון ומין סוק עשו מין שיחת הכרות בניהם ניראה שהם עומדים להיות חברים טובים,לאחר מכן המורה החליט להתחיל ללמד כי לא רצה לבזבז יותר מדי זמן מהשיעורים. הגיע ההפסקה וביול משכה מהר את ג'יין לתלמידים החדשים והציגה את שתיהן "היי אני לי ביול וזאת חברתי קים ג'יין באנו להגיד לכם שאם אתם צריכים עזרה בלהכיר את הבית ספר או בלהשלים חומר אנחנו יכולות לעזור" ביול אמרה זאת בחיוך עד האוזניים ובאנרגיות מתמיד בזמן שג'יין הייתה די מובכת כי לא ידעה מה לומר. "או תודה על ההצעה" השיב ג'ונמיון לביול וחייך אליה. "תודה לכן" השיב מין סוק בקול שקט ועדין אך בחיוך. "אז למה עברתם לפה?" שאלה ביול בסקרנות. "לא היה משהו בבית הספר הקודם" אמר ג'ונמיון. "גם לי" אמר מין סוק. "הא הייתם יחד באותו בית ספר?" שאלה ביול.
"לא הרגע הכרנו". השיב מין סוק. ביול הנהנה ופנתה לג'יין "אולי תדברי גם?" "צודקת מצטערת,מין סוקה אתה יודע אתה מזכיר לי מישהו ואני לא יודעת מי" אמרה ג'יין בעודה מנסה לחשוב את מי מזכיר הבחור.

מין סוק שהרי אתם יודעים שזהו בעצם שמו הקוריאני של שיומין,איתו הוא בעצם נולד ,נבהל מכך שג'יין אולי תעלה על כך שהוא נרשם לבית הספר בשמו המולד ושינה את את תדמיתו או במילים יותר פשוטות חזר לצבע שיערו הטבעי וללא מחליק,הוריד עדשות,הפסיק לשים מייקאפ ופשוט הגיע עם הצד שאף אחד מעולם בבית הספר לא הכיר בו. "או אני יודעת!!" צרחה ג'יין "את מי?" שאל אותה מין סוק בלחץ. "את ג'ידיייי מביגבאנג" השיבה בהתלהבות. מין סוק וג'ונמיון צחקו מהדמיון המפותח של ג'יין ,מין סוק חש הקלה, וביול אמרה לה "מה?? איפה את רואה פה ג'ידי בדיוק??" "חחחחח לא יודעת אולי אני סתם הוזה." השיבה בגיחוח. "איזו טיפשה,סך הכול צבעתי שיער ושיניתי קצת את התדמית בפנים פה ושם,טוב מה ציפיתי מהגמדה הזאת" חשב לעצמו מין סוק והשתעשע. ההפסקה הסתיימה ועבר כבר חצי שיעור ג'יין וביול לא הפסיקו לדבר והמורה התעצבן עליהן.
"ביול וג'יין עכשיו אתן נפרדות! אתן לא יושבות יותר יחד." "אבל המורה מה עשינווו זה היה בקשר לשיעור".
אמרו הבנות. "כן כן מה שתגידו עכשיו את ביול לכי תתחלפי עם מין סוק ושבי ליד ג'ונמיון ומין סוק אתה לך שב ליד ג'יין,מצטער שאתם התלמידים החדשים צריכים לשאת בזה אבל אולי תלמדו את הבנות האלו מה זה קצת שקט" אמר המורה בחיוך מנצח.

ג'יין תלשה דף מהמחברת ורשמה עליו "היי" למין סוק ומין סוק השיב "היי" בחזרה. "אם כבר אתה יושב לידי אז נכיר יותר ונהיה שותפים רשמיים למקום הישיבה" רשמה לו ג'יין על הדף. "טוב אז אני קים מין סוק נולדתי בקוריאה בחודש מרץ אני אוהב כדורגל וספורט בכללי,לקרוא מנגות,לצבוע את השיער כי אני ממש משתעמם עם צבע אחד,ויש לי אימא ואבא,אבא שלי עובד יותר בסין לכן אני לא מתראה איתו לעיתים קרובות אבל בעיקרון אני גר עם ההורים שלי ואחותי הקטנה ויש לי חתול בשם טאן." רשם מין סוק על עצמו.
"אוו מעניין ,אני קים ג'יין (חחחח יש לנו אותו שם מישפחה איזה קטע) גם אני נולדתי בקוריאה בחודש ינואר , אני אוהבת לשיר אבל לא מתחברת לגוון קול שלי אז זה בגדר תחביב ,לרקוד,לצייר ולשמוע שירים. וגם אני גרה עם הוריי אחים שלי העדיפו להשאר עם סבא וסבתא שלי בעיר הקודמת שגרתי בה וזהו." "אז הגמדה גדולה ממני בחודשיים" חשב לעצמו מין סוק ואז רשם לה "השיחה מעניינת אנחנו יכולים להיות חברים טובים"
"בוודאי עד עכשיו הרושם שקיבלתי ממך ומג'ונמיון הוא חיובי אז זה אפשרי" רשמה לו ג'יין. "ומה לגביי חברתך?" ג'יין הסתובבה להביט בביול וג'ונמיון וראתה שהם מחייכים כול הזמן אחד לשני. "חברתי, זה ניראה שמצאתם חן בעינייה מההתחלה" אמרה ג'יין בצחקוק ומין סוק חייך אליה.

NakedWhere stories live. Discover now